چون گل نزدیم، مجبوریم به داوری حمله کنیم! | آوای استقلال
2
ادعای جنجالی یک داور از مکالمه اش با بازیکن استقلال:

چون گل نزدیم، مجبوریم به داوری حمله کنیم!

  • کد خبر : 16976
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
چون گل نزدیم، مجبوریم به داوری حمله کنیم!
اشتباهات سریالی داوران علیه تیم فوتبال استقلال در دیدارهای اخیر این تیم و حتی در رقابت‌های فصول اخیر آبی‌ها دیگر به قدری شائبه برانگیز و مشکوک شده که خوشبین ترین هواداران فوتبال هم به برخی مسائل شک می کنند.

به گزارش آوای استقلال، این در حالی است که هر اندازه داوران در دیدارهای استقلال به ضرر این تیم قضاوت می‌کنند در دیدارهای رقیب یعنی پرسپولیس اوضاع بطور کلی متفاوت دنبال شده و شرایط دقیقاً برعکس است.

عصر روز گذشته نیز در یک دیدار جنجالی از حیث داوری محمدرضا اکبریان که پیش از این سابقه داشته در استان خوزستان تصمیمات بحث برانگیزی را در دیدارهای استقلال بگیرد به عقیده کارشناسان داوری دو پنالتی برای شاگردان فرهاد مجیدی در دیدار مقابل صنعت‌نفت‌ابادان نگرفت تا این شک و تردید ها نسبت به قضاوت داوران در دیدارهای استقلال بیشتر شود.

نکته قابل توجه این که یکی از داوران فوتبال ایران که در گذشته بازی های استقلال را قضاوت کرده در این خصوص به خبرنگار آوای استقلال گفت: وقتی که استقلالی‌ها خودشان گل نمی زنند این اتفاق به داوران چه ربطی دارد، در یک دیدار یادم می‌آید یک بازیکن استقلال در پایان بازی به بنده گفت: باید پنج گل می‌زدیم اما این اتفاق نیفتاد و از آنجایی که نتیجه لازم را نگرفتیم مجبوریم علیه داوران مصاحبه کنیم تا این هجمه را به سمت آنها ببریم. داور فوق افزود: واقعاً ما مقصر این شرایط استقلال نیستیم و آنها خودشان توپ را گل نمی کنند و حالا چرا اشتباهات را گردن داوران می‌اندازند ما هم نمی دانیم چرا!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=16976

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.