چه کسانی تیم مذاکره کننده استقلال هستند؟ | آوای استقلال
3

چه کسانی تیم مذاکره کننده استقلال هستند؟

  • کد خبر : 24630
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
چه کسانی تیم مذاکره کننده استقلال هستند؟
هوادارانی که باید خوشحال ترین هواداران فوتبال در این روزهای داغ تابستان باشند اما با جدایی مربی، سکوت مدیریت، عدم جذب به موقع مربی،توفیق رقیب در جذب بازیکن و دست خالی استقلال در فصل یارگیری باعث شده هواداران تیم قهرمان مغموم ترین فوتبالی های فاتح باشند!

به گزارش آوای استقلال، مدیریت استقلال در سخت ترین روزهایی که هواداران داشتند، روزه سکوت گرفت و بعد از مدتها دلهره و شب نخوابی هواداران،سرانجام شهباز زاده را به عنوان شکار بزرگ رو کردند!
در بحث مذاکره با مربی هم که با هر گزینه ای وارد گفتگو شدند بعد از چند روز وایرال اخبار مذاکره، به یکباره خبر به بن بست رسیدن منتشر می‌شد تا سرانجام با یک مربی البته نه چندان کاربلد که امیدواریم در استقلال خوش بدرخشد، به توافق رسیدن تا لااقل نیمکت استقلال بی صاحب نماند!
به جز مذاکره با ساپینتو، تیم مذاکره کننده استقلال با هر که سر میز نشست، مغلوب شد و عاجز از جذب یک بازیکن باکیفیت!
بدی ماجرا اینجاست که مدیران استقلال نه تنها با هیچ بازیکن خوبی به توافق نرسیدند بلکه بازیکنان بی کیفت و پا به سن گذاشته توانستن با بازی دادن آنها، بازار گرمی کرده و قیمت خود را بالا ببرند و در نهایت به مبلغی نجومی به تیم دیگری بروند!
باید ببینیم تیم مذاکره کنند استقلال را چه کسانی تشکیل می‌دهند که بازیکنان می‌توانند به راحتی از انها سو استفاده کرده، برای بازار گرمی نام استقلال را مطرح کنند و بعد از بالا رفتن قیمتشان سر از پرسپولیس در آوردند!
آقای آجورلو ایراد از تیم مذاکره کننده ما است !
ایراد از شماست که انگار برای مدیریت یک باشگاه بزرگ و پر هوادار ساخته نشده اید!
آقای آجورلو ایراد از شماست که حتی ایراد خود را نمی‌دانید تا برای رفع آن مشاور کار بلد استخدام کنید!
آقای آجرعلو ایراد از شماست که اعتماد هواداران را سلب کرده اید جوری که می‌گویند شما قصد تخریب استقلال را دارید تا بعد از رفتنتان استقلال زمین بخورد و بگویند فقط آجورلو بود که توانست تیم را جوری مدیریت کند که قهرمان شود!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=24630

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.