چند نکته از اولین حضور یامگا در ترکیب استقلال/ ناراحتی دلال‌ها و بازی در پست غیرتخصصی | آوای استقلال
0

چند نکته از اولین حضور یامگا در ترکیب استقلال/ ناراحتی دلال‌ها و بازی در پست غیرتخصصی

  • کد خبر : 15126
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
چند نکته از اولین حضور یامگا در ترکیب استقلال/ ناراحتی دلال‌ها و بازی در پست غیرتخصصی
یامگا با اولین حضور خود در ترکیب استقلال نشان داد که بازیکن قابلی است.

به گزارش آوای استقلال، کوین یامگا، بازیکن کامرونی – فرانسوی استقلال که در اولین بازی به دلیل عدم ارائه ضمانت از سوی باشگاه نتوانسته بود مقابل هوادار بازی کند، در دیدار با ذوب آهن اصفهان از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت.

فارغ از اینکه یامگا در اولین تجربه موفق به گلزنی شد، آن هم در شرایطی که گلش زیبا بود، حضورش در ترکیب استقلال چند نکته قابل توجه داشت، نخست اینکه خیلی ها از جمله دلال ها منتظر ناکامی از یامگا بودند تا بگویند انتخاب کادر فنی استقلال مناسب نبوده است. فرهاد مجیدی از ابتدا به دستیارانش گفته بود که هیچ کسی نباید متوجه گزینه های مدنظر او شود، به خصوص دلال ها.

نکته بعدی، اصرار کادر فنی برای حضور یامگا در استقلال بود. زمانی که برخی ها متوجه شدند که پست اصلی این بازیکن بال راست یا دفاع راست است این انتقاد را مطرح کردند با حضور وریا غفوری و احمد موسوی چه نیازی به بازیکنی مثل یامگا است، اما بازیکن کامرونی – فرانسوی نشان داد چه قابلیت هایی دارد و سطح توانایی هایش چقدر است. سومین نکته، بازی کردن یامگا در بخش هجومی یعنی پست غیرتخصصی او بود. این موضوع نشان دهنده قابلیت هایی بازیکن خارجی استقلال است. بحث بعدی، ضعف در خط حمله استقلال بود که بارها مجیدی به آن اشاره کرده و خواستار جذب بازیکن خارجی شده بود، به خصوص اینکه نفراتی مثل ارسلان مطهری و امین قاسمی‌نژاد از دوران اوج خود فاصله دارند.

اگر چه تنها دو هفته از لیگ برتر گذشته و قضاوت زود است، اما باید گفت انتخاب کادر فنی استقلال برای انتخاب یامگا درست بوده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=15126

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.