چشمی: عجولانه قضاوت شدم | آوای استقلال
1

چشمی: عجولانه قضاوت شدم

  • کد خبر : 28143
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
چشمی: عجولانه قضاوت شدم
روزبه چشمی روز فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت و نقش مهمی در برد ایران داشت.

به گزارش آوای استقلال، روزبه چشمی همواره یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی‌روش قلمداد می‌شود، او در بازی نخست مقابل انگلیس در پست دفاع میانی به میدان رفت و نمایش خوبی داشت و به نیمکت منتقل شد اما مصدومیت احمد نوراللهی باعث شد تا کی‌روش ستاره مورد علاقه‌اش را به ترکیب تیم ملی بفرستد و این‌بار چشمی در پست هافبک دفاعی، همان پستی که در استقلال در آن مشغول به فعالیت است، مقابل ولز آمادگی خود را نشان بدهد.

چشمی که با انگیزه جبران مافات وارد میدان مسابقه شده بود، با یک شلیک دیدنی توانست گل اول ایران را در مسابقه امروز در دقیقه (۸+۹۰) به‌ثمر برساند تا جرقه پیروزی شاگردان کارلوس کی‌روش زده شود. نمایش روزبه چشمی آنقدر خوب بود که او در پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد و همراه کارلوس کی‌روش به نشست خبری رفت.

با همبستگی و همدلی نتیجه گرفتیم
روزبه چشمی در واکنش به سوالی درباره تغییرات ایران از بازی مقابل انگلیس تا دیدار امروز برابر ولز گفت: «اول به هم‌تیمی‌ها تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم در بازی اول یکسری فشارهای زیادی روی تیم و بازیکنان بود و نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم وگرنه آن نتیجه رخ نمی‌داد. با صحبت‌های کادر فنی از نظر ذهنی آماده بازی با ولز شدیم و موقعیت زیادی داشتیم و خداراشکر نتیجه لازم را گرفتیم. این نتیجه به دلیل همبستگی و همدلی تیم بود».

هافبک باتجربه تیم ملی ایران با اشاره به نتیجه به‌دست آمده گفت: «یکسری فشارها اگر فوتبالی باشد به خاطر اینکه روز خوب یا بد داریم طبیعی است اما اگر به ناحق بخواهیم کاری کنیم جالب نبود. قضاوت عجولانه‌ای روی من شد که منطقی نبود».

چشمی درباره گلزنی‌اش هم توضیح داد: «هم‌تیمی‌ها و خانواده‌ام روحیه و انرژی خاصی به همدیگر دادیم و خدا را شکر می‌کنم که مزد زحمات و همدلی بازیکنان را گرفتیم. خدا را شاکرم و لطف خدا بود».

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28143

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.