چشمها را روی ناکامی تیم‌های پایه استقلال نبندیم | آوای استقلال
4
نتایج بزرگسالان خیلی مهم است اما....

چشمها را روی ناکامی تیم‌های پایه استقلال نبندیم

  • کد خبر : 26194
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
چشمها را روی ناکامی تیم‌های پایه استقلال نبندیم
فصل جدید لیگ برتر از جمعه شب آغاز می‌شود و استقلال تحت عنوان تیمی که باید مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات باشد پا به عرصه میدان خواهد گذاشت.

به گزارش آوای استقلال، بدون شک همین مسئله انگیزه ای حریفان برای تقابل با آبی پوشان پایتخت را به مراتب افزایش خواهد داد و شاهد رویارویی همه جانبه آنها برابر مردان ریکارد و خواهیم بود. اتفاقی که البته اصلاً غیر منتظره تلقی نمی شود و از همان ابتدای کار مشخص بود روزهای دشواری در انتظار همه ارکان باشگاه استقلال است. از بازیکنان و مربیان گرفته تا مدیران و حتی کارمندان !

توجه به تیم‌های پایه

مصطفی آجورلو از روزی که به استقلال آمد،توجه به تیم‌های پایه و سالم سازی فضای آکادمی را به طور جدی در دستور کار خود قرار داد و حالا می توان گفت تلاش های او در رابطه با شفافیت و سالم بودن ارتباطات در تیم‌های پایه باشگاه استقلال انصافاً تا حد زیادی به بار نشسته و از این بابت دغدغه به مراتب کمتری نسبت به گذشته وجود دارد اما نباید فراموش کنیم مجموعه بزرگ و قدیمی همچون استقلال که همواره به داشتن آکادمی مشهور بوده است، صرفاً نباید روی سالم سازی فضای پیرامون تیم های نوجوانان ،جوانان و امید خود اکتفا کند بلکه باید در امر کسب نتایج مطلوب و بازیکن سازی هم تلاش گسترده ای به خرج بدهد.

چشم بستن روی ناکامی ها

کاملاً طبیعی است که وقتی لیگ برتر آغاز شود ،همه نگاه‌ها معطوف به نتایجی می شود که شاگردان ساپینتو کسب خواهند کرد و این دقیقاً همان نکته مهم و ظریف مدیریتی است که باید مد نظر قرار بگیرد. نتیجه گرفتن در لیگ برتر بسیار مهم است و همه دلمان می خواهد بار دیگر قهرمان این مسابقات شویم اما مدیران باشگاه اصلاً نباید در هیاهوی آن غرق شوند و عملکرد تیم های پای ای را فراموش کنند اینکه بگوییم صرفاً مشغول استعدادیابی و استعداد سازی هستیم بنابراین کسب نتایج مطلوب در عرصه تیم‌های پایه اولویت ما نیست فرضیه ای کاملاً غلط محسوب می‌شود و به هیچ عنوان نباید در دستور کار استقلال قرار بگیرد. اتفاقاً ساختن و آبدیده کردن بازیکنان مستعد وقتی به فرجام مناسب می رسد که با نتایج خوب تیم‌های پایه همراه شود بنابراین عملکرد مربیان شاغل در آکادمی استقلال تحت هیچ شرایطی نباید تحت تاثیر نتایج تیم بزرگسالان قرار بگیرد و به فراموشی سپرده شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26194

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.