چرا کسی به پرونده صدری و آذری‌جهرمی ورود نمی‌کند؟ | آوای استقلال
3

چرا کسی به پرونده صدری و آذری‌جهرمی ورود نمی‌کند؟

  • کد خبر : 19391
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
چرا کسی به پرونده صدری و آذری‌جهرمی ورود نمی‌کند؟
با استعفای مجید صدری از سرپرستی باشگاه پرسولیس این سؤال مطرح می‌شود که چرا به پرونده او و وزیر پیشین فناوری اطلاعات و ارتباطات ورود نمی‌کند؟

به گزارش آوای استقلال، سیدمجید صدری، سرپرست ضعیف و پرحاشیه باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا کرد، فردی که با ادبیات چاله میدانی و دور از شان ورزش مورد انتقاد خود هواداران پرسپولیس قرار داشت. صدری بیشتر وقت خود را صرف کانال‌های هواداری و کلاب هاوس می‌کرد یا با مدیران و چهره‌های استقلالی کُری می‌خواند. اعضای تیم پرسپولیس هم او را قبول نداشتند ولی به دلیل حفظ آرامش تیم چیزی نمی‌گفتند.

صدری وقتی متوجه شد که اسپانسر اصلی باشگاه حاضر نیست با او به عنوان سرپرست باشگاه قرارداد امضا کند، ترجیح داد کناره‌گیری کند، از طرفی او به بازیکنان قول پرداخت ۲۰ درصد از مطالباتش را داده بود که نتوانست به آن عمل کند. بهترین جمله را یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با فجرسپاسی عنوان کرد و گفت:« روزی که باید به بازیکنان ما پرداختی صورت بگیرد، مدیرعامل (سرپرست باشگاه) ما استعفا می‌دهد! بعد از چند هفته وعده وعید که انجام نشد، دیروز قرار بود درصدی از پول بازیکنان پرداخت شود که این اتفاق رقم خورد.»

فارغ از این مسائل، باید یک سؤال اساسی را مطرح کرد، اینکه چرا کسی به رابطه و پرونده صدری و محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر سابق فناوری اطلاعات و ارتباطات ورود نمی‌کند؟ صدری به واسطه ارتباط با آذری‌جهرمی به پرسپولیس نزدیک شد تا بتواند شهرت کسب کند. او وقتی متوجه برخی مشکلات مالی پرسپولیس شد از آذری‌جهرمی کمک خواست و طبق آنچه که سند آن به بیرون درز پیدا کرد ۳۰ میلیارد تومان به پرسپولیس کمک شد. این در حالی بود که استقلال هم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد ولی ارگانی حاضر به کمک نشد. امروز باید به این پرونده رسیدگی شود که چه ارتباطی بین صدری و آذری‌جهرمی و امدادهای غیبی به پرسپولیس وجود داشت؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=19391

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.