چرا مثل باشگاه الاهلی به حسن روشن احترام نمی‌گذارند! | آوای استقلال
3
گلایه‌های کارگردان فیلم مستند پیشکسوت استقلال

چرا مثل باشگاه الاهلی به حسن روشن احترام نمی‌گذارند!

  • کد خبر : 20036
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
چرا مثل باشگاه الاهلی به حسن روشن احترام نمی‌گذارند!
خبر رسید مستندی در خصوص زندگی حسن روشن (اسطوره فوتبال استقلال و تیم ملی سابق) قرار است ساخته شود.

به گزارش آوای استقلال، این خبر در نوع خود خیلی جالب و قابل تأمل بود، اما وقتی کام فوتبالدوستان تلخ شد که در روز حضور روشن در ورزشگاه آزادی او را نشناختند و قصد داشتند وی را به ورزشگاه راه ندهند! روشن هم که مدعی بود بعد از بیست و پنج سال فقط به خاطر ساخت این فیلم مستند قبول کرده در ورزشگاه آزادی حاضر شود، تصمیم گرفت دیگر پای خود را در ورزشگاه نگذارد.
اما در لا‌به‌لای این اتفاق تأسفبار حرف‌های توکلی کارگردان این فیلم مستند در خصوص دلایل ساخت این فیلم جالب است. توکلی در ابتدای صحبت‌هایش از سختی راهی که برای ساخت این فیلم کشیده (البته هنوز تمام نشده) می‌گوید: «مستندهایی برای هنرمندان دوبله از جمله آقای جلال مقامی ساختم. در ادامه این کارهای مستند به این فکر کردم که از افراد ورزشی مستندی بسازم و چون با آقای روشن خاطره داشتم به ایشان پیشنهاد دادم و تا کنون هفت جلسه فیلمبرداری کردیم. البته این را بگویم ما در وهله اول خیلی سختی کشیدیم تا باشگاه استقلال را برای شروع این پروژه کاری راضی کنیم.» توکلی اما در ادامه از همکاری باشگاه الاهلی برای ساخت این مستند صحبت به میان می‌آورد که جای تأمل دارد. کارگردان این فیلم مستند می‌گوید: «آقای روشن بنا به دعوت باشگاه الاهلی به دوبی سفر کردند و ما در این زمان از باشگاه الاهلی خواستیم که با ما همکاری کرده و تصویری را از آقای روشن هنگام حضور در باشگاه الاهلی بفرستند که آنها نهایت همکاری را کردند. نکته اینجا است که در ایران نصف این همکاری را در مورد مستند روشن با ما نداشتند.»
توکلی به ماجرای راه ندادن روشن به ورزشگاه آزادی اشاره می‌کند و می‌گوید: «در روزی که قرار بود از آقای روشن در ورزشگاه آزادی فیلم بگیریم ایشان را به ورزشگاه راه ندادند و ایشان را نشناختند، من از این بابت خیلی غصه خوردم، ضمن اینکه جای تأسف داشت ایشان را نشناختند تا اینکه مسئولان باشگاه استقلال وارد عمل شدند تا این پیشکسوت را به ورزشگاه راه بدهند. باورتان نمی‌شود ما در آن روز نتوانستیم ۳۰ درصد از خواسته خود را عملی کنیم.»
توکلی از برنامه بعدی خود می‌گوید: «قرار است در روز جشنی که برای حضور ایران در جام جهانی می‌گیرند از تندیس آقای روشن هم رونمایی شود که به نظرم اتفاق جالبی است و این اتفاق در بخشی از مستندی که ساخته می‌شود حتماً لحاظ خواهد شد.»
کارگردان این فیلم مستند در خصوص آماده‌سازی این مستند و همچنین تاریخ اکران آن نیز می‌گوید: «هنوز به‌صورت دقیق مشخص نیست چه زمانی این فیلم تمام شود. شاید اسفند‌ماه سال ‌جاری و این احتمال هم وجود دارد که اوایل سال آینده پایان پیدا کند. به همین دلیل نمی‌توانیم فعلاً تاریخ مشخصی برای آن اعلام کنیم.»
توکلی در پایان در خصوص اکران نهایی مستند روشن می‌گوید: «ما سعی می‌کنیم روز اکران فیلم از همه اهالی فوتبال دعوت به عمل آوریم، حالا هر کدام از آنها تشریف آوردند ما را خوشحال می‌کنند.»

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=20036

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.