چرا سمیعی رفت، اما مددی نمی رود؟! | آوای استقلال
5
تفاوت های عجیب میان مدیران مستعفی دو باشگاه؛

چرا سمیعی رفت، اما مددی نمی رود؟!

  • کد خبر : 12954
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
چرا سمیعی رفت، اما مددی نمی رود؟!
جعفر سمیعی مدیرعامل سابق پرسپولیس به رغم حمایت هواداران از وی، استعفایش را گذاشت روی میز وزیر جدید ورزش و رفت. بدون هیچ؛ می‌گویم و خواهم گفت، بدون هیچ جلسه‌ای، بدون هیچ آمد و رفتی!

اما احمد مددی که هواداران از دست او به ستوه آمده اند و نه تنها صدای هوادار که صدای بازیکنان و کادر فنی را هم درآورده ،سرانجام از سوی حمید سجادی یا فشار از بالا، مجبور به استعفا شد.

او اما پس از استعفا زودتر از ساعتی که در دوران مدیریتش به باشگاه می رفت، پشت صندلی اش،می‌نشیند و دیرتر از همیشه هم می رود! معلوم نیست چرا او دلش نمی خواهد با توجه به انتقادات فراوان و حساسیت زیادی که هواداران به وی دارند حاضر نیست قید این میز و صندلی را بزند !

عجیب است که او با توجه به استعفا و پذیرش آن توسط وزیر ورزش همچنان، خودش را مدیرعامل دانسته و به راحتی در باشگاه حضور رفت و آمد می کند.

این اتفاق عجیب در زمان استعفاء خلیل زاده و پذیرش آن توسط وزیر وقت هم رخ داده بود .خلیل‌زاده هم بعد از آنکه استعفا داد و در هیچ یک از جلسات شرکت نمی‌کرد اما به محض انتخاب و انتصاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل به سرعت خودش را به باشگاه رساند و هرگز به اینکه چطور برغم استعفا و عدم حضور در جلسات ،وارد باشگاه می شود و می خواهد همچنان به فعالیت ادامه دهد، پاسخ نداد.

اما بعداً مشخص شد که تلاش می کرد تا مانع از فسخ قرارداد باشگاه با شرکت آریا برتر ( شرکت خود خلیل‌زاده)شود. البته موارد دیگری هم توسط وی پیگیری شد که ذکرش خارج از حوصله این مطلب است .

حالا این جریان مشکوک در حال تکرار است این بار توسط احمد مددی و معاونش!چرا مددی بعد از استعفا در باشگاه حاضر می‌شود ؟

آیا قرار است پرونده هایی مخدوش شود ؟ آیا قرار است چیزی اصلاح شود؟ آیا قرار است روی اتفاقاتی سرپوش گذاشته شود ؟ احمد مددی با حضورش در باشگاه شبهات زیادی را ایجاد کرده است ممکن است او یا نزدیکانش اسنادی را از باشگاه خارج کنند که بعد بتوانند از طریق رسانه های ضد استقلال برای این تیم حاشیه درست کنند.

به نظر می‌رسد باید خیلی زود به این موضوع رسیدگی شود تا همین حالا هم نباید مددی به باشگاه می رفت!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=12954

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.