چرا دوست ندارند مجیدی در استقلال موفق شود؟ | آوای استقلال
2
دوست ندارند استقلال سرپا باشد!

چرا دوست ندارند مجیدی در استقلال موفق شود؟

  • کد خبر : 9153
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
چرا دوست ندارند مجیدی در استقلال موفق شود؟
فرهاد مجیدی چه در زمانی که بازیکن بود و چه پس از آن که در سه مقطع سرمربیگری استقلال را بر عهده گرفت حتی با وجود مخالفان نیز همیشه محبوب و دوست داشتنی بود.

به گزارش آوای استقلال، پس از رفتن محمود فکری از استقلال و برگشتن فرهاد مجیدی به نیمکت خیلی‌ها معتقد بودند که مجیدی این بار نیز نمی‌تواند کار زیادی برای استقلال انجام دهد هر چند که دفعات گذشته نیز همیشه فریاد رس استقلال بوده است.

پس از حضور فرهاد مجیدی در استقلال مشکلات یکی پس از دیگری بر سر تیم سرازیر شد. در مدتی که فرهاد مجیدی در استقلال بود علاوه بر مشکلات فنی با مشکلات مالی و مدیریتی نیز دست و پنجه نرم می‌کرد.

البته ناگفته نماند که در حال حاضر هیچ کدام از مشکلات مالی و مدیریتی استقلال حل نشده است. فرهاد مجیدی در یکی از نشست های خبری خود وزیر ارتباطات را بیشعور خطاب کرده بود و این به مزاج استقلالی‌ها نیز بسیار خوش آمده بود اما همین باعث شد که علاوه بر مشکلاتی که تا آن لحظه استقلال را تهدید می کرد مشکلات مالی بیشتری روی فرهاد‌مجیدی و استقلال فشار بیاورد.

پس از صحبت‌های به حقوق سرمربی استقلال در نشست خبری های‌وب اعلام کرد که دیگر پولی در اختیار باشگاه قرار نخواهد داد.

از طرفی هیئت مدیره استقلال پس از کش و قوس های فراوان و پس از اینکه نتوانستند احمد مددی را از سمت خود برکنار کنند نیز از هیئت مدیره کنار کشیدند و این یعنی یکی از اعضای درآمدزا هیئت مدیره از این سمت کنار رفت. علاوه بر این علی نامداری که مشاور هیئت مدیره بود و در بخش مالی نیز کمک‌های زیادی به استقلال کرد، به نشانه اعتراض از سمت خود استعفا داد.

در این بین فرهاد مجیدی که می دید بازیکنانش مشکلات مالی بسیاری دارند و از طرفی مدیریت باشگاه بیخیال تر از این است که بخواهد مشکلات آنها را حل کند، شروع به پاداش دادن به بازیکنان کرد.

ظاهرا این موضوع برای وزارت نشینان خبر خوب این بود و این نشان می داد که فرهاد مجیدی هیچ جوره نمی خواهد از تیم دست بکشد.

همین شد تمام افرادی که در تمام این سال‌ها تیشه به ریشه استقلال گذاشته بودند و قصد داشتند تا فرهاد مجیدی را با اولین باخت از سمت خود اخراج کنند اما این اتفاق نیفتاد و مسئولان نیز منتظر بودند که فرهاد مجیدی دربی را از دست دهد تا با راه انداختن موجی که فرهاد مجیدی دوباره جام حذفی را از دست داد این سرمربی را اخراج کنند.

اما فرهاد مجیدی در ۲۵ تیرماه سال جاری با پیروزی در ضربات پنالتی در دربی حذفی ثابت کرد که تیم او قرار نیست ببازد.

حتی پس از پایان دربی و در حالی که روبروی میکروفن خبرنگاران قرار گرفته بود تنها یک جمله گفت: من به اینها نمی بازم!

در ظاهر می توان گفت که این یک کری خوانی برای بردن دربی بود اما واقعیت ماجرا این است که منظور فرهاد مجیدی مدیران و مسئولان بودند که تمام تلاش خود را کردند که مجیدی از استقلال برود.

حضور و تلاش فرهاد مجیدی برای استقلال برای برخی از مسئولان بسیار سخت تر از چیزی است که نشان می دهند و در صدد هستند که هر طور شده قبل از پایان دولت خود فرهاد مجیدی را از استقلال اخراج کند و به قول معروف ضربه آخر را محکم تر بزنند اما زهی خیال باطل!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=9153

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.