چرا خون یحیی رنگی تر است؟ | آوای استقلال
1

چرا خون یحیی رنگی تر است؟

  • کد خبر : 8463
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
چرا خون یحیی رنگی تر است؟
تبعیض بین سرمربیان لیگ برتر تمامی ندارد.

به گزارش آوای استقلال، در هفته بیست و ششم لیگ برتر مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را از کنار زمین هدایت کند.

مسئولان سازمان لیگ و اعلام کردند که باید تیمش را از جایگاه وی آی پی کوچ کند.

اما در آن سوی بازی‌ها و در بازی پیروزی و فولاد با توجه به اینکه سرمربی تیم پیروزی از هدایت تیمش کنار زمین محروم بود، دیدیم که هیچکس او را به سمت جایگاه ویژه هدایت نکرد و این طور شد که یحیی گل محمدی تیمش را از روی سکوهای استادیوم هدایت کرد.

نکته ای به ذهن می رسد این است که چرا دو سرمربی با شرایط مشابه که از هدایت تیم شان از کنار زمین منفجر شدن نمی توانند در یک شرایط همسان تیم خود را هدایت کنند؟

فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی فوتبال با این حرکت نشان دادند که خون سرمربی پیروزی از سایر سرمربی ها رنگی تر است و می تواند تیمش را از روی سکو هدایت کند در حالی که در شرایط مشابه و برای تیم دیگری اجازه هدایت تیم توسط سرمربی از روی سکوها داده نمی‌شود و به اجبار سرمربی در وی‌آی‌پی می نشیند!

این تبعیض ها و تفاوت های آشکار نشان می دهد که تیم پیروزی در شرایط فوق‌العاده بهتری نسبت به بقیه تیم ها بازی های خود را برگزار می کند و می توان این گونه گفت که تمام قانون ها و و ارکان وزارت ورزش برای راحت سازی و قهرمانی این تیم می‌جنگند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=8463

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.