چرا اجرای قانون قربانی ها را خشمگین می کند؟ | آوای استقلال
3

چرا اجرای قانون قربانی ها را خشمگین می کند؟

  • کد خبر : 18102
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
چرا اجرای قانون قربانی ها را خشمگین می کند؟
در وزش کشور طی پنج سال حکومت سلطانی فر چنان بی نظمی ، تبعیض و زیر پا گذاشتن قوانین عادی شد که حالا با رفتن سلطانیفر در پی رفتن دولت دولت روحانی، هم مردم به همان منوال می‌خواهند روزگار بگذرانند!

به گزارش آوای استقلال، عادت به یک دیکتاتوری مطلق و اجرای قوانین من در آوردی گویا به روال عادی زندگی ایرانیان تبدیل شده که تا اتفاقی کسی هم پیدا شود و بخواهد بر اساس قوانین مکتوب و بین المللی عمل کند و نگاه یکسانی داشته باشد و همه را در برابر قانون یکی بداند ، جو به هم می‌ریزد و واکنش هایی بروز داده میشود که باید هنگام نقض قوانین و تبعیض دیده می‌شد!
ماجرای تخلف مهدی طارمی در جریان انتقال به ریزه اسپورا ، تعیین تاریخِ انجام بازی، برای مشخص شدن قهرمان سوپر جام در روزهایی که استقلال در اردوی ترکیه به سر میبرد، فشار به مدیریت شهرخودرو و گرفتن مربی تیم صدر نشین و انتقالش به تیم سوگلی دولت روحانی،داوری های نا برابر و قربانی کردن همه تیم ها به خاطر یک تیم و…. تبعیض های اَشکاری بود که باید صدای همه را درمیاورد و باعث اعتراض تیم ها میشد اما آن روزها همه سکوت کردند و امروز که در سایه دولت عدالت محور رئیسی رفته رفته به سمت “قانون برای همه یکسان است” پیش میرویم برخی را خوش نیامده و در مقابل اجرای عدالت موضع میگیرند و عجبا از اینهمه حماقت!
در پی محرومیت گل گهر و کسر امتیاز به خاطر داشتن بازیکن غیر قانونی برخی تیمها با تیم سوگلی حکومت روحانی دست به یکی کرده،اخلاق را زیر پا گذاشته و به اجرای عدالت معترض هستند.
ای کاش مسئولین این تیم ها بتوانند به هواداران خود توضیح بدهند بر اساس کدام دلیل شرافتمندانه ، منطقی و قانونی به اجرای قانون و کسر امتیاز از گلگهر اعتراض دارند!
ای کاش روزی که قرار باشد در محضر پروردگار پاسخگو باشند زبانشان بند نیاید از اینکه در هنگام ظلم سکوت کرده و در هنگام اجرای عدالت جای اشتباه ایستادند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18102

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.