چالش بزرگ مجیدی برای چیدمان دفاع ۳ نفره! | آوای استقلال
0

چالش بزرگ مجیدی برای چیدمان دفاع ۳ نفره!

  • کد خبر : 10466
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
چالش بزرگ مجیدی برای چیدمان دفاع ۳ نفره!
فرهاد مجیدی با یک چالش بزرگ برای دیدار فینال جام حذفی روبه رو است.

به گزارش آوای استقلال،

استقلال در شرایطی روز یکشنبه در فینال جام حذفی مقابل فولاد قرار می گیرد که محمد دانشگر را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. با توجه به اینکه عارف غلامی هم چند هفته قبل در دربی پایتخت رباط صلیبی پاره کرد، عملا استقلال برای بازی با فولاد دو مدافع وسط تخصصی یعنی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را در اختیار دارد و همین موضوع کار را برای مجیدی سخت می کند.

سرمربی استقلال برای دیدار با فولاد یا باید سیستم بازی تیمش را به ۴ دفاعه تغییر بدهد که با توجه به موفقیت های اخیر ساختار دفاعی بعید به نظر می رسد. او در چنین شرایطی مجبور است جای بازیکنان را تغییر بدهد و متحمل ترین گزینه این است که محمد نادری را به عنوان یکی از مدافعان وسط به بازی بگیرد.

در این سیستم سیاوش یزدانی دفاع مرکزی استقلال است و محمدحسین مرادمند به سمت راست می رود. محمد نادری چپ پا که در گذشته نیز به عنوان دفاع وسط بازی کرده دیگر مدافع آبی ها خواهد شد. آنوقت مجیدی مجبور خواهد بود که از متین کریم زاده یا بابک مرادی در پست هافبک چپ استفاده کند. اتفاقی که تغییراتی را در ترکیب استقلال ایجاد خواهد کرد.

از سوی دیگر احتمال می رود مجیدی برای آنکه خط هافبک تیمش در فینال قدرتمندتر باشد تغییراتی را در هافبک های وسط ایجاد کند تا بتواند تیمش را با آرایشی مطلوب به زمین بفرستد.

باید منتظر ماند و دید تصمیم نهایی مجیدی درباره ترکیب استقلال مقابل فولاد در فینال جام حذفی چیست و او چگونه تیمش را رهبری خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10466

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.