چاره ای نیست جز شکست سپاهان! | آوای استقلال
0
صدر باید آبی بماند

چاره ای نیست جز شکست سپاهان!

  • کد خبر : 37076
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
چاره ای نیست جز شکست سپاهان!
استقلال تیم دست و پا بسته ای که نه پول دارد، نه دستش در خزانه غیبی است، نه هوادار متمولی دارد، نه پولی اشتباهاً به حسابش واریز می شود، نه... در ادامه لیگ دو بازی برابر دو حریف تا بن دندان مسلح دارد. سپاهان و پرسپولیس که دومی از اولی به مراتب ثروتمند تر و بدون دغدغه تر است.

به گزارش آوای استقلال، لااقل سپاهان خرج هزینه هایش را از دخل کارخانه می دهد و کسی هم برای موفقیتش دستور به قربانی کردن دیگر تیم ها نمی دهد!
استقلال حالا و در اینجای لیگ باید به مصاف تیم خوب سپاهان برود. تیمی که اگر چه اوضاع مالی و مدیریتی اش از استقلال بهتر است اما در طول لیگ، مثل آبی پوشان ترسِ از تبعیض دارد.
اگر چه خوب می داند هرگز مقابل استقلال دستوری برای قربانی کردنش صادر نمی شود چرا که استقلال هرگز محبوب کمیته داوران و سازمان لیگ، محبوب فدراسیون و وزارت ورزش نبوده است.
استقلال اما حتی در برابر سپاهان هم بیم ناداوری دارد نه آنکه زرد پوشان اصفهانی اهل زد و بند باشند، بلکه حامیان قدرتمند و نفوذی پرسپولیس برای کشیدن ترمز استقلال ترجیح می دهند سپاهان را بالا بکشند تا در جنگ کری هواداران طوفان سرخ آسیا مغلوب استقلالی ها نشوند!
استقلال اما چاره ای جز برد ندارد. برای زنده  ماندن باید در صدر بماند و برای در صدر ماندن باید از جان مایه بگذارد باید از جان و دل بخواهد، با غیرت و تعصب به عشق این هوادارانی که خریدهای ریز و درشت رقیب را می بینند و دلشان خون می شود از بی پولی و دست روی دست گذاشتن باشگاه…
استقلال باید سپاهان را ببرد و با سه امتیازش غم سکوت و سکون در فصل نقل و انتقالات را کمرنگ کند. برای هوادارانی که عشق و تمام زندگی شان، دلخوشی و امیدشان این تیم است و بس باید از جان مایه گذاشت بدون هیچ کم و کاستی،بدون هیچ اما و اگری، بدون هیچ گله و شکایتی از نداری ها و حاشیه ها…
این تیم خوب هرگاه اراده کرده توانسته ، هرگاه خواسته با توانستنش شگفتی ساخته..
آبی ها حالا در برابر سپاهان که دست بر قضا برابر الهلال باخته و روحیه ندارد می توانند از این آب گل آلود ماهی بگیرند، ماهی بزرگی به ارزش سه امتیاز طلایی!
اگر چه  زرد پوشان اصفهانی را می توان الان چون ماری زخمی و خطرناک هم دانست. آنها که فکر می کردند می توانند از پس الهلال بر بیایند اما به رغم برتری یک بر صفر نتیجه را واگذار کردند حالا با قدرت بیشتری لیگ را ادامه می دهند و این می تواند استقلال و همه تیم ها را به دردسر بیندازد اما استقلال اگر با تمام جان، فعل  خواستن را صرف کند نه سپاهان نه هیچ تیم دیگری یارای مقاومت در برابر تیم پر افتخار و دو ستاره آبی ها را ندارند.
استقلال در مستطیل سبز برابر سپاهان کولاک می کند و هواداران روی سکوهای آزادی!
استادیوم پیر شهر روز بازی با حریف خوب و قابل احترام اصفهانی با پرچم های آبی هواداران، شکوه و جلال، ابهت و اقتدارش را بار دیگر فریاد می زند و هوادارانِ باغیرت با لباس های یک دست آبی موتور محرک بازیکنان می شوند.از سوت آغاز تا سوت پایان بازی لحظه ای و ذره ای خسته ،ساکت و نا امید نمی شوند. یکصدا و متحد برای ماندن در صدر جدول حنجره آتش می زنند و تا بازیکنان ولوله برپا می کنند.
سه شنبه آزادی جهنم سپاهان می شود و البته بهشت رویایی آبی دوستان که تا ماه ها و سالها با فیلم ها و عکس هایش خاطره بازی کنند و در فضای مجازی تولید محتواهای دلبرانه!
استقلال برای در صدر ماندن به یک همت عالی و غیرت جمعی نیاز دارد. متحد و یک صدا که باشیم استقلال توانایی بردن هر حریفی را دارد…

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37076

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.