پین مقابل الهلال، استقلال را همراهی می کند؟ | آوای استقلال
4

پین مقابل الهلال، استقلال را همراهی می کند؟

  • کد خبر : 11898
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
پین مقابل الهلال، استقلال را همراهی می کند؟
گابریل پین بالاخره در اردوی استقلال حضور پیدا کرد.

به گزارش آوای استقلال،
گابریل پین مربی ایتالیایی استقلال که تا پیش از این به صورت غیر رسمی به فرهاد مجیدی مشاوره می داد و بر سر انتقال او به جمع آبی پوشان اتفاقات و موانع زیادی رخ داده بود سرانجام دوشنبه شب خود را به اردوی استقلالی ها در دبی رساند تا برای دیدار مقابل الهلال کنار دست فرهاد مجیدی قرار گرفته و با تفکراتش او را همراهی کند. این در حالی است که طی روزهای گذشته و با وجود برداشته شدن قانون منع قرارداد با مربیان و بازیکنان خارجی به این دلیل که باشگاه استقلال در دادگاه عالی ورزش پرونده باز دارد شایعاتی مبنی بر منع قرارداد با گابریل پین توسط استقلالی ها شنیده می شد که در نهایت محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ با اعلام این موضوع که باشگاه استقلال موردی برای منع قرارداد با خارجیها نخواهد داشت این مجوز را صادر کرد تا پین بتواند برای فصل آینده مجیدی را همراهی کند. بنابراین این مربی ایتالیایی با استقلالی‌ها به تهران باز خواهد گشت تا ضمن همراهی این تیم در فصل بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر امورات اداری برای گرفتن مجوز حضور روی نیمکت استقلال را طی کند.
با همه این تفاسیر و با حضور پین در امارات هنوز مشخص نیست که آیا این مربی مجوز های لازم برای حضور روی نیمکت استقلال به عنوان دستیار فرهاد مجیدی در دیدار مقابل الهلال را خواهد داشت یا خیر.
در هر صورت با توجه به به قوانین کشورمان، ابتدا باید درخواست مجوز کار برای این مربی از نهادهای ذیربط در کشورمان انجام گرفته، سپس مجوزهای لازم برای امور مربیگری توسط فدراسیون فوتبال برای او صادر شود و در نهایت با کسب این مجوزها پین می تواند در رقابت‌های داخلی استقلال را همراهی کند اما اینکه آیا این پروسه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا لازم است یا خیر و اینکه آیا این مربی ایتالیایی منعی برای همراهی استقلال در دیدار مقابل الهلال خواهد داشت یا خیر طی چند روز آینده مشخص خواهد شد.
با این حال چیزی که محرز به نظر می رسد این است که این مربی ایتالیایی قرارداد خود را با استقلال به امضا رسانده که حاضر شده است به دبی بیاید اما مجوزهای لازم برای حضور در دیدار مقابل الهلال، به اقدامات استقلالی‌ها برمی‌گردد که باید ببینیم طی روزهای آینده در این خصوص چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
گابریل پین که رزومه خوبی در فوتبال اروپا دارد، به عنوان دستیار پراندلی در تیم ملی ایتالیا عنوان نایب قهرمانی یورو ۲۰۱۲ و سومی جام کنفدراسیون ها در سال ۲۰۱۳ را به دست آورده و در جام جهانی ۲۰۱۴ نیز روی نیمکت لاجوردی پوشان حضور داشت. فرهاد مجیدی نخستین بار برای آغاز مذاکرات جهت حضور این مربی روی نیمکت تیمش، با فابیو کاناوارو مشورت کرده بود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=11898

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.