پیشکسوت استقلال: حکم کنعانی زادگان بیشتر تشویقی است تا تنبیهی! | آوای استقلال
2

پیشکسوت استقلال: حکم کنعانی زادگان بیشتر تشویقی است تا تنبیهی!

  • کد خبر : 36924
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
پیشکسوت استقلال: حکم کنعانی زادگان بیشتر تشویقی است تا تنبیهی!
افشین حاجی پور از کمیته انضباطی انتقاد کرده است.

به گزارش آوای استقلال، افشین حاجی پور بازیکن اسبق استقلال درباره دیدار تیم‌های استقلال و ملوان در انزلی اظهار داشت:

مطمئناً بازی سختی در انتظار استقلال است با توجه به نتیجه خوبی که ملوان در بازی قبل مقابل ذوب آهن گرفته آنها از هر نظر آماده بازی و پیروزی در خانه هستند. ضمن اینکه ملوانی‌ها مقابل هوادارانشان شرایط ویژه‌ای هم برای رقبایشان به وجود می‌آورند
وی افزود:

به طور کلی بازی در ورزشگاه انزلی برای همه رقبا سخت است اما استقلال تیمی است که همیشه در بازی‌های بیرون از خانه نتایج خوبی کسب می‌کند. فقط امیدوارم اتفاقات اخیر مربوط به حواشی بین سرمربی و مدیرعامل باشگاه روی تیم تاثیر منفی نگذاشته باشد.
بازیکن سال‌های گذشته استقلال اضافه کرد:

ای کاش ما هم متوجه می‌شدیم که دلیل اصلی مشکل مدیرعامل باشگاه با سرمربی تیم چیست که چندی قبل هم حکم امضا شده اخراج او در جلسه هیئت مدیره را رسانه‌ها منتشر کردند و حالا هم بحث‌های تازه‌ای در این باره مطرح می‌شود.
حاجی پور با اشاره به وضعیت استقلال در جدول تاکید کرد:

در شرایطی که فاصله ما با پرسپولیس زیاد شده و می‌توانیم روز به روز اوضاع خودمان را در جدول بهتر کنیم همه باید دست به دست هم بدهند اما متاسفانه کسی برای حل این مشکل قدم برنمی‌دارد. مطمئناً مهم‌ترین فرد برای این کار وزیر ورزش است.
حاجی پور به خبرورزشی گفت:

خیلی عجیب است که آقای کیومرث هاشمی در این مدت هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده‌اند. مسلماً همه ما توقع داریم کیومرث هاشمی به عنوان رئیس مجمع باشگاه استقلال در این زمینه ورود کند و به عنوان یک بزرگتر یا حداقل رئیس مجمع باشگاه این دو نفر را کنار هم قرار بدهد و مشکلشان را از بین ببرد. چون ظاهرا خبری از اعضای هیئت مدیره نیست.
وی ادامه داد:

با توجه به حضور آقای علی آقامحمدی در هیئت مدیره استقلال این انتظار وجود داشت که لااقل او برای این موضوع کاری بکند اما کلاً همه استقلال را به امان خدا رها کرده‌اند. شاید همه دوست دارند تیم ضربه بخورد! نکند آنها هم علیه نکونام هستند. واقعاً عجیب است. اتفاقات این مدت تا حدی مشکوک به نظر می‌رسد.
بازیکن سال‌های گذشته استقلال همچنین درباره حکم یک جلسه محرومیت مدافع تیم پرسپولیس گفت:

این که نشد حکم! با توجه به آن رفتاری که از این بازیکن در فیلم منتشر شده دیدیم انتظار می‌رفت تا لااقل بیش از یکی دو ماه محرومیت برای او در نظر بگیرند اما این یک جلسه حکم تشویق دارد تا این بازیکن استراحت کند و دوباره با قدرت به جمع هم تیمی‌هایش برگردد. حکم کنعانی زادگان بیشتر تشویقی است تا تنبیهی
حاجی پور در پایان خاطرنشان کرد:

امیدوارم مشکلات خط حمله استقلال هم در این بازی از بین برود و با اضافه شدن مارشاریپوف به خط حمله تیم، شرایط در نوک پیکان خط حمله استقلال به روزی برگردد که قایدی و محبی برای استقلال توپ می‌زدند. متاسفانه بعد از جدایی محبی و قایدی هنوز خط حمله استقلال جان درست حسابی ندارد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=36924

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.