پیشکسوتان استقلال؛سهم خواه یا دلسوز؟! | آوای استقلال
1

پیشکسوتان استقلال؛سهم خواه یا دلسوز؟!

  • کد خبر : 10619
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
پیشکسوتان استقلال؛سهم خواه یا دلسوز؟!
کاش محمود فکری و چند تن از پیشکسوتان بدانند که با گفتن این صحبت ها فقط محبوبیت خود را بین هواداران از بین می‌برند.امیدواریم تا دیر نشده همراه تیم استقلال باشند نه روبه روی آن.

به گزارش آوای استقلال، همه ما می‌دانیم که فرهاد مجیدی و شاگردانش برای رسیدن به فینال حذفی و به اتمام رساندن لیگ‌برتر چه سختی ها و مشکلاتی را پشت سر گذاشته بودند.

اگر مدیریت ضعیف احمد مددی را کنار بگذاریم، بازیکنان و کادر فنی استقلال با مشکل بزرگی به نام مشکل مالی دست و پنجه نرم می کردند و کار به جایی رسیده بود که حکم جلب بازیکن استقلال را گرفتند و در هتل با پادرمیانی فرهاد مجیدی بازیکن را جذب نکردند.

همه ما می‌دانیم که فشار روانی روی کادرفنی و بازیکنان استقلال بود.به طوری که اگر حتی بخش کوچکی از این اتفاقات در تیم‌های دیگر رخ می داد، بازیکنان دیگر انگیزه‌ای برای ادامه لیگ برتر نداشتند.

اما به هر حال اینجا استقلال است و داستان آن با تمام تیم‌های دیگر متفاوت است و یاران مجیدی موفق شدند که با کسب سهمیه و رتبه سوم لیگ برتر را به پایان برسانند و برای فینال جام حذفی آماده مسابقه با فولاد شوند.

هر چند انتقاد به بازی تیم مجیدی در شب فینال وجود دارد اما مهم این نکته است که هواداران استقلال پس از باخت در فینال بسیار ناراحت بودند.

موضوع مهم این است که هوادار قصد ندارد پشت فرهاد مجیدی را خالی کند و ترجیح می‌دهد که به او اعتماد کند تا ببیند برای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا چه برنامه‌ای را اندیشیده است.

چیزی که در این میان قلب هواداران را به درد آورده بود استوری محمود فکری، کاپیتان و سرمربی سابق استقلال بود که گویی خوشحال از اینکه فرهاد مجیدی دستش به جا من رسیده در استوری اینستاگرام خود به مجیدی طعنه زد.

درست است که زمانی که محمود فکری استقلال را ترک کرد استقلال جزو سه تیم بالای جدول بود اما این نکته را نمی‌توان کتمان کرد که برد های استقلال چنگی به دل نمی زد و هواداران از نظر فنی از تیم راضی نبودند.

کاش پیشکسوتان استقلال به جای اینکه دنبال سهم خواهی و برگرداندن نیمکت خود در تیم باشند به دنبال این باشند که استقلال آرامش روانی بیشتری را تجربه کنند و بتوانند از نظر روحی آماده بازی‌های آسیایی شود.

محمود فکری در زمانی که بازیکن استقلال بود خاطرات زیبا و درخشانی را برای هواداران رقم زد اما وقتی که هوادار این گونه صحبت‌هایی را از کاپیتان سابق تیم خود می‌بیند قطعاً دل شکسته می‌شود.

کاش محمود فکری و چند تن از پیشکسوتان بدانند که با گفتن این صحبت ها فقط محبوبیت خود را بین هواداران از بین می‌برند.امیدواریم تا دیر نشده همراه تیم استقلال باشند نه روبه روی آن.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10619

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.