پیروز قربانی: فرهاد مشکل تیمش را بهتر می‌داند | آوای استقلال
2
پیکان سرتر بود اما استقلال حرفه‌ای‌تر بازی کرد

پیروز قربانی: فرهاد مشکل تیمش را بهتر می‌داند

  • کد خبر : 20715
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
پیروز قربانی: فرهاد مشکل تیمش را بهتر می‌داند
استقلال توانست تیم پیکان را مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شکست دهد و یک پله خودش را به فینال جام حذفی نزدیک‌تر ببیند، اما شیوه بازی کردن استقلال در این بازی اصلاً برازنده تیم صدرنشین مسابقات لیگ برتر نبود!

به گزارش آوای استقلال، اتفاقی که در بازی قبلی استقلال مقابل هوادار (بازی‌های لیگ برتر) افتاد و استقلال با کلی حرف و حدیث تیم تازه وارد هوادار را شکست داد! خیلی‌ها بر این عقیده‌اند اگر استقلال بخواهد با همین روش به کار خود ادامه دهد بعید نیست در ادامه فصل و حتی جام حذفی تیم‌های بزرگ یقه استقلال را بگیرند و حتی این تیم صدرنشینی را به رقبا تحویل دهد. نکته دیگر که باید در خصوص استقلال متذکر شد این است که این تیم در خط دفاعی نیز دچار تزلزل شده است و خیلی‌ها این افت خط دفاعی را به خاطر مسائل روحی و روانی مدافعان استقلال (خصوصاً یزدانی) می‌دانند، به همین دلیل به سراغ پیروز قربانی مدافع سابق استقلال رفتیم تا در خصوص شرایط فعلی استقلال با او همکلام شویم.

استقلال توانست پیکان را در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شکست دهد اما برد این تیم به دل کسی نچسبید! نظر شما در خصوص این بازی چیست؟
پیکان تیم سرتر میدان بود، اما استقلال حرفه‌ای‌تر عمل کرد و بازی را برد.
فکر می‌کنید چرا استقلال در دو بازی اخیر افت کرده است؟
به هر حال بازی با پیکان بازی تک حذفی بود و باید حق داد که تیم استقلال کمی محتاط‌تر عمل کند و نکته دیگر این است که تیم پیکان مقابل تیم صدرنشین بازی می‌کرد و انگیزه زیادی داشت. قطعاً تیم پیکان چندین بار تیم استقلال را آنالیز کرده و توانسته این تیم را درون بازی تحت تأثیر قرار دهد.
خیلی‌ها بر این عقیده هستند که مدافعان استقلال و در کل خط دفاع این تیم افت کرده! نظر شما در این باره چیست؟
این اشتباه است که بگوییم خط دفاع استقلال افت کرده است. باید دفاع تیمی را مورد بررسی قرار بدهیم. تاکنون ساختار درست خط دفاعی این تیم یکی از دلایل بزرگ صدرنشینی استقلال بوده است و قطعاً کادر فنی این تیم بهتر از هرکسی از شرایط تیم باخبر بوده و در موردش تصمیم می‌گیرد.
یزدانی در ترکیب اصلی تیم ملی قرار نگرفت و خیلی‌ها عامل اصلی افت این بازیکن و همچنین افت دفاعی استقلال را بی‌توجهی سرمربی تیم ملی به توانایی‌های استقلال می‌دانند، شما با این نظرها موافق هستید؟
نه، من عقیده دارم که هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد و ما باید به سلیقه‌اش احترام بگذاریم. این دلیل نمی‌شود چون بازیکنی در ترکیب تیم ملی نبود، افت کند.
در کل تاکنون شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
در بعد نتیجه‌گیری استقلال درست عمل کرده است و بیشتر از این نمی‌خواهم وارد جزئیات بشوم. همین طور سطحی می‌گویم که نتیجه‌گیری خوبی داشته است.
کاملاً مشخص است که مصلحت اندیشانه صحبت می‌کنید. به نظر می‌رسد فضای مجازی باعث این شیوه گفتاری شده است!
دقیقاً متوجه نمی‌شوم شما درباره چه چیزی حرف می‌زنید!
عده‌ای از کارشناسان می‌گویند به خاطر فضای متشنج مجازی و بی‌احترامی بعضی از افراد نمی‌توانیم انتقاد دلسوزانه خود را در قالب مصاحبه بگوییم، گفتم حتماً شما هم …!
نه، من خیلی وارد فضای مجازی نمی‌شوم و ترسی هم از بازگو کردن حقایق ندارم اما در این مقطع ترجیح می‌دهم این‌طوری صحبت کنم چون انگار بعضی از حرف‌هایم را متوجه نمی‌شوند و به همین دلیل فعلاً سطحی صحبت می‌کنم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=20715

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.