پول‌هایی که نداریم | آوای استقلال
2
تابستان سختی که پیش‌روست

پول‌هایی که نداریم

  • کد خبر : 30937
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۵:۵۴
پول‌هایی که نداریم
استقلال این روزها شرایط عجیبی را تجربه می‌کند.

به گزارش آوای استقلال، سرپرستی که فقط این نام را یدک می‌کشد، به سختی می‌تواند جایگاهی که برای اون بسیار بزرگ است را درست مدیریت کند.
درحالی که لیگ برتر، پنجشنبه شاهد آخرین دیدار خود بود، هواداران استقلال نگرانی های زیادی بابت نقل و انتقالات تابستان دارند.
آبی ها که به تازگی از مرحله سخت پرداخت طلب استراماچونی عبور کردند(آن‌هم با وام که باید پس داده شود), پولی ندارند تا تیم آنگونه که باید تقویت شود و این یعنی سرگیجه دوباره هواداران!
پول‌هایی که نداریم
وضعیت اسفناک مالی باشگاه استقلال برهیچکس پوشیده نیست. مدیران استقلال به جای تامین منابع مالی، به دنبال مصاحبه های پی در پی در فضای مجازی، مذاکرات با گزینه های داخلی برای از بین بردن تمرکز سرمربی و عدم مذاکرات با بازیکنان هستند و این یعنی تابستان سختی پیش روی استقلال است.
استقلال برای تقویت در خطوطی که ضعف دارد، نیاز دارد بتواند دست پر سر میز مذاکرات بنشیند که با این وضعیت بعید است بازیکنان تراز اول در روزهایی که پول حرف اول را می‌زند، حاضر شوند پای میز مذاکره بنشینند‌.
ماندن؟ پول می‌خواهد
همانطور که می‌دانیم در پایان این فصل قرارداد دو بازیکن کلیدی بوشهری استقلال، قایدی و محبی، به پایان می‌رسد و استقلال باید از الان به فکر مذاکرات برای فصل آینده باشد. مدیران الشباب اعلام کرده اند اگر استقلال بتواند از نظر مالی با آنها به توافق برسد، حاضر هستند قرارداد قایدی را یک فصل دیگر تمدید کنند و از طرفی محبی نیز شرایط مشابه دارد. درصورتی‌که مدیران بتوانند پول این دو بازیکن را پرداخت کنند، فصل آینده نیز شاهد حضور آن‌ها خواهیم بود.
ساپینتو؟ دلار لازم است
ساپینتو در نشست خبری پس از دیدار برابر مس، اعلام کرد ماه‌هاست دریافتی نداشته است و این برای نام استقلال فاجعه بزرگی تلقی می‌شود. این سرمربی برای حضور در فصل آینده شروطی دارد که خارج از عرف هم نیست. ساپینتو برای ماندن دلار لازم دارد تا بتواند با تمرکز بیشتری به کار خود بپردازد. تمرکزی که الان از او گرفته شده است.
پای میز مذاکره!
طبیعتاً از بین بازیکنانی که در پایان فصل بازیکن آزاد حساب می‌شوند، عده ای اصلا نباید پای میز مذاکره بنشینند و باید پیراهن استقلال را از تن بیرون بکشند. اما این موضوع شامل حال بازیکنانی که شرایط و آمار بهتری دارند، نمی شود و بهتر است مدیریت از حالا به فکر تمدید قرارداد‌ها زیر نظر ساپینتو بیفتد.
پول جور کنید
لازم است از همین تریبون اعلام کنیم که مدیران باشگاه به جای انجام کارهای بیهوده بهتر است پول پیدا کنند تا استقلال بتواند تیمی در خور نام خود داشته باشد و از خط دروازه که در آن ضعف زیادی هم داریم تا نوک حمله را تقویت کند. تیم با تقویت می تواند فصل آینده حرفی برای گفتن داشته باشد و اگر این اتفاق نیفتاد، چه بهتر که مدیران خودشان صندلی مدیریت را پس بدهند، البته اگر به آن گیر نکرده باشند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30937

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.