پنجمین شکست پیاپی از مجیدی و استقلال؛ در انتظار امیر! | آوای استقلال
1
درخواست منطقی هواداران از فرهاد باز هم مچ امیر را بخوابان

پنجمین شکست پیاپی از مجیدی و استقلال؛ در انتظار امیر!

  • کد خبر : 10286
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
پنجمین شکست پیاپی از مجیدی و استقلال؛ در انتظار امیر!
تیم‌های فوتبال استقلال و گل گهر سیرجان فردا شب از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش آوای استقلال، این دیدار از آنجایی حائز اهمیت است که فصل گذشته آبی‌پوشان در یک قدمی جام ناکام مانده و در مشهد با جام حذفی وداع کردند و حالا فرهاد مجیدی و شاگردانش این فرصت را دارند تا علاوه بر شاد کردن دل هواداران با قهرمانی در این رقابت‌ها، ناکامی سال گذشته را نیز جبران کنند‌. این در حالی است که فعلاً استقلال با سد محکمی به نام گل گهر در مرحله نیمه نهایی مواجه بوده و ابتدا باید از پس شاگردان امیر قلعه‌نویی بربیاید.
با این حال نکته امیدوار کننده در این ماجرا آن جایی هست که فرهاد مجیدی هرگز مقابل امیر قلعه نویی شکست نخورده و حتی رنگ تساوی را هم به چشم ندیده است.
این دو پیش از این ۲ بار در ۲ مصاف مستقیم رو در روی هم قرار گرفته‌اند که در هر دو دیدار شاگردان مجیدی با دو گل تیم های تحت هدایت قلعه نویی را شکست داده و در یک بار دیگر نیز امیر قلعه‌نویی که به خاطر مشکلات پزشکی از سفر به تهران و هدایت تیمش سرباز زده بود، این بار هم مجیدی برنده بی چون و چرای این تقابل غیر مستقیم لقب گرفته و در نهایت در یک دفعه دیگر نیز فرهاد در قامت مربی استقلال و دستیار وینفرد شفر آلمانی مقابل قلعه نویی قرار گرفته و تیم او را با گل دقیقه ۹۷ پاتوسی شکست داده، بنابراین امیر قلعه نویی در صورت شکست مقابل آبی‌پوشان فردا شب هم پنجمین شکست پیاپی از استقلال را متحمل خواهد شد و هم پنجمین شکست پیاپی از فرهاد مجیدی.
پس پر بیراه نیست اگر این درخواست منطقی هواداران از فرهاد مجیدی را اینجا خاطرنشان کنیم که آنها توقع دارند تا سرمربی محبوب استقلالی ها یک بار دیگر در یک مسافر حساس دیگر مچ امیر قلعه نویی را خوابانده تا ضمن هموار شدن راه صعود استقلال به مرحله نهایی، راههای بازگشت مرد تمام شده فوتبال ایران به جمع آبی پوشان نیز مسدود شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10286

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.