پنجره استقلال با پرداخت بدهی لکیچ هم باز نمی‌شود | آوای استقلال
1

پنجره استقلال با پرداخت بدهی لکیچ هم باز نمی‌شود

  • کد خبر : 9851
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
پنجره استقلال با پرداخت بدهی لکیچ هم باز نمی‌شود
به نظر می‌رسد پرداخت این حجم از بدهی‌ها نیاز به یک بودجه هنگفت دلاری دارد تا استقلال را از چالش بزرگی که پیش رویش قرار گرفته نجات دهد.

به گزارش آوای استقلال،استقلال با بدهی‌های انباشته مواجه است و اگر تا زمان شروع نقل و انتقالات فصل بعد نتواند بدهی‌های خود را پرداخت کند مانند فصل قبل برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود با مشکل مواجه خواهد شد.

فصل قبل بازیکنان جدید استقلال به دلیل پرداخت نشدن بدهی به شفر حتی از حضور در هفته‌های آغازین محروم شدند و نتوانستند استقلال را در بازی‌های آغازین لیگ همراهی کنند.
 بعد از اینکه باشگاه استقلال طلب ۶۵۰ هزار دلاری شفر را پرداخت کرد، بازیکنان جدید در لیست استقلال قرار گرفتند.
 بدون شک اگر مدیران باشگاه استقلال همان رویه سال قبل را طی کنند باز هم بازیکنان جدید قادر به همراهی استقلال در لیگ نیستند و تا زمانی که بدهی‌ها پرداخت نشود، این بازیکنان نمی‌توانند برای استقلال بازی کنند. با این حال باشگاه استقلال قصد دارد آرام، آرام بدهی‌های خود به بازیکنان و مربیان سابق را پرداخت کند.
در همین راستا پرداخت بدهی ۱۴ هزار دلاری لکیچ، مربی سابق استقلال که مدتی در این باشگاه کار دستیاری را انجام می‌داد در اولویت پرداختی‌ها قرار گرفته تا شاید باری از روی دوش باشگاه استقلال برداشته شود.
 البته باشگاه استقلال یک بدهی سنگین به دیاباته و یک بدهی بسیار سنگین‌تر نیز به استراماچونی دارد که باید آنها نیز پرداخت شود.
 دیاباته از باشگاه استقلال شکایت کرده و به همین دلیل با شکایت او نیز پنجره نقل و انتقالات استقلال مسدود شده و به زودی نیز رأی پرونده استراماچونی اعلام خوهد شد و بار دیگر پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بسته خواهد شد.
به نظر می‌رسد پرداخت این حجم از بدهی‌ها نیاز به یک بودجه هنگفت دلاری دارد تا استقلال را از چالش بزرگی که پیش رویش قرار گرفته نجات دهد.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=9851

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.