پشت گل محمدی به کجا گرم است که فقط شاخ و شانه می کشد؟/آذری جهرمی می خواهد با این رفتارها گنده شود | آوای استقلال
9
نیکبخت واحدی در گفت و گو اختصاصی با آوای استقلال:

پشت گل محمدی به کجا گرم است که فقط شاخ و شانه می کشد؟/آذری جهرمی می خواهد با این رفتارها گنده شود

  • کد خبر : 4557
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
پشت گل محمدی به کجا گرم است که فقط شاخ و شانه می کشد؟/آذری جهرمی می خواهد با این رفتارها گنده شود
نه فقط یحیی بلکه تجربه نشان داده پشت باشگاه پیروزی هم گرم است و آن ها هر چه می خواهند می گویند و به هر چه هم می خواهند این طوری می رسند.

به گزارش آوای استقلال، علیرضا نیکبخت واحدی در گفت و گو با آوای استقلال در خصوص شکست استقلال در دربی اظهار داشت: بازی بدی نبود و به اعتقاد من استقلال در این بازی خوب ظاهر شد اما به هر حال اشتباه داوری باعث شد تا تیم به برد نرسد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه شرایطی را ایجاد کرده اند که استقلال فقط درون زمین نباید بجنگد و بیشتر از همه باید در خارج از میدان در جنگ باشد. تازه روی فرهاد مجیدی هم چقدر فشار است و حتی مسئولان باشگاه هم تلاش نمی کنند تا این فشار از مجیدی کم شود. او تنها است و متاسفانه کمک های لازم به او نمی شود.

پیشکسوت استقلال با گلایه از آذری جهرمی گفت: او به دنبال شهرت است اما گنده تر از آذری جهرمی هم در این فوتبال آمدند و نتوانستند به جایی برسند. او اگر خیلی زرنگ است مشکلات مردم را حل کند نه این که ما حتی برای گرفتن اینترنت هم مشکل داشته باشیم. واقعا خنده دار است کسی می آید کری می خواند که حتی در تامین ساده ترین خواسته های مردم مثل اینترنت ضعیف عمل می کند.

نیکبخت در ارتباط با صحبت های اخیر یحیی گل محمدی گفت: به هر حال او پشتش قوی است که این طوری شاخ و شانه می کشد. نه فقط او بلکه تجربه نشان داده پشت باشگاه پیروزی هم گرم است و آن ها هر چه می خواهند می گویند و به هر چه هم می خواهند این طوری می رسند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4557

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.