پشت پرده بحران سازی های اخیر چیست؟مافیای ضداستقلال دوباره دست به کار شد! | آوای استقلال
1
کارخانه تولید حاشیه سه شفیت کار می کند؛

پشت پرده بحران سازی های اخیر چیست؟مافیای ضداستقلال دوباره دست به کار شد!

  • کد خبر : 4767
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
پشت پرده بحران سازی های اخیر چیست؟مافیای ضداستقلال دوباره دست به کار شد!
اگر فهرستی از اخبار تولید محتوای این جریان علیه استقلال تهیه کنید می بینید که این طیف از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به استقلال دریغ نمی کند، حالا می خواهد محمود فکری سرمربی استقلال باشد یا فرهاد مجیدی!

بحران سازی برای باشگاه استقلال اتفاق جدیدی نیست،خط تولید حاشیه برای مجموعه استقلال همانند کارخانه های بزرگ دنیا یک لحظه ای هم از کار نمی افتد،اپراتورهای این خط تولید سه شفیت مشغول حاشیه سازی هستند تا هواداران باشگاه استقلال یک لحظه هم آرام و قرار نداشته باشند.

به گزارش آوای استقلال،برای گردانندگان این معرکه، مهم نیست چه کسی روی نیمکت استقلال نشسته،بلکه هدف کلان بحران سازی دائم برای این باشگاه است، به همین دلیل کارگران خط تولید حاشیه بدون وقفه از هر عنصری برای حاشیه سازی استفاده می کنند تا آرامش در مجموعه استقلال را از بین ببرند! بر همین اساس هر لحظه یک خبر حاشیه ای علیه استقلال تولید می شود تا نتیجه دلخواه اتاق فکر برآورده شود.

اگر فهرستی از اخبار تولید محتوای این جریان علیه استقلال تهیه کنید می بینید که این طیف از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به استقلال دریغ نمی کند، حالا می خواهد محمود فکری سرمربی استقلال باشد یا فرهاد مجیدی! کلید واژه ای که آنها دنبال می کنند بحران سازی برای استقلال است، به همین دلیل در هر مقطع زمانی برای این تیم حاشیه تولید می کنند تا استقلال و عوامل آن درگیر نقشه شوم و کثیف آنها شود.

البته که در این ماجرا جریان های نزدیک به استقلال نیز ناآگاهانه به آنها کمک می کنند تا به این ترتیب از آب گل آلود ماهیگیری کنند اما مافیای پشت پرده به آنها نیز رحم نمی کند و پس از استفاده ابزاری از آنها جریان مذکور را هم به مسلخ می برد تا مشخص کند به هیچ کسی رحم نخواهد کرد.

تزریق ترس، استرس و تلاش برای شکاف میان لایه های هواداری ابزارهای مورد استفاده این جریان است، به همین دلیل برخی خیلی زود اسیر این بازی می شوند فارغ از اینکه طرف مقابل کوچکترین ارزشی برای هواداران استقلال قائل نیست و در نهایت ضربه نهایی را به هوادار وارد می کند از این رو بهترین روش واقع گرایی و درک درست شرایط است.

گردانندگان خط تولید حاشیه علیه استقلال در برهه کنونی با استفاده ابزاری از ناکامی های استقلال در دو بازی اخیر در رقابت های لیگ برتر، به دنبال خلق یک بحران جدید برای استقلال است تا به این ترتیب آبی پوشان را از هدف خود برای کسب موفقیت در جام حذفی دور کند، از این رو با تزریق یک خبر غیر واقعی مبنی بر مذاکره با جانشین فرهاد مجیدی تلاش می کند فضای بی اعتمادی را در لایه های هواداری و کادر فنی ایجاد کند در حالی که خبر از بیخ و بن دروغ است اما گردانندگان اتفاق فکر با استناد به اتفاقات گذشته تلاش می کند این باور غلط و غیر واقعی را به هوادار تزریق کند که مدیران باشگاه به هوادار دروغ می گویند تا به هدف کلیدی خود که ناکامی استقلال است نزدیک شود.

پس بهتر است کمی عاقلانه رفتار کنیم و از باور شایعات دروغ پرهیز کنیم تا استقلال با آرامش کار خود را پیش ببرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4767

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.