پرویز برومند در گفت و گو با آوای استقلال: اتوبوس‌ تیم ملی،خانه و حریم ملی پوشان است | آوای استقلال
4
فدراسیون چطور از تخلف مشهود کنعانی‌زادگان چشم پوشی کرد

پرویز برومند در گفت و گو با آوای استقلال: اتوبوس‌ تیم ملی،خانه و حریم ملی پوشان است

  • کد خبر : 20085
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
پرویز برومند در گفت و گو با آوای استقلال: اتوبوس‌ تیم ملی،خانه و حریم ملی پوشان است
گفت و گو پرویز برومند و خبرنگار آوای استقلال را دنبال کنید.

پرویز برومند در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال در خصوص اینکه آیا فکر نمی کند یکی از ایرادات باشگاه استقلال به این موضوع برمی‌گردد که این تیم طی سالیان گذشته همواره از دو دروازه‌بان طراز اول استفاده کرده و حالا یک بار دیگر این موضوع برای این باشگاه به یک چالش اساسی تبدیل شده است گفت: به نظر من این موضوع ایراد نیست اما فکر می کنم اتفاقاً این موضوع یک حسن است که باعث پیشرفت هر دو طرف میشود اما در هر صورت مدیریت کردن این اتفاق خیلی سخت است و به هر حال باید یک راهی پیدا بشود.
وی ادامه داد: اگر دوستی ها و رفاقت ها از طرف مربی دروازه بان ها و کسی که تمرین می دهد مدیریت شود اتفاق خوبی به شمار می رود اما به نظر می‌رسد که این اتفاق تا حالا و در برهه فعلی نیفتاده است.
برومند درباره اینکه آیا چالش فعلی بین مظاهری و حسینی سخت تر است یا چالش زمان خودش با هادی طباطبایی گفت: کلاً این چالش سخت است و زمان و مکان ندارد اما خودم در آن زمان یکی از افرادی بودم که وقتی به من پیشنهاد دادند که می خواهیم یک چنین کاری را انجام بدهیم با این موضوع موافقت کردم و گفتم چرا که نه خیلی هم خوب است و خودم موافق این قضیه بودم.
دروازه‌بان اسبق استقلال در این مورد یادآور شد: به عنوان یک گلر وقتی می بینم که رقیب من از من بهتر کار می کند پیش خودم می پذیرفتم که این اتفاق رقم بخورد و الان حق با وی است که بازی کند، پس من باید بیشتر تمرین کنم تا دوباره به چارچوب دروازه ترکیب ثابت برگردم ک این موضوع را می پذیرفتم و چالشی به وجود نمی‌آمد اما اگر دو دروازه‌بان در یک سطح باشند و هر دو مدعی اصلی پوشیدن شماره یک باشند مطمئناً این موضوع سخت می‌شود.
وی افزود: من فکر می‌کنم مدیریت کردن این موضوع دست خود سرمربی و بیشتر دست مربی دروازه‌بان‌ها است که این اتفاق چگونه مدیریت شده و رقم بخورد تا هر دو طرف در طول فصل راضی باشند. ما آن زمان و حتی پیش از ماهم چنین چالشی را داشتیم و اگر این موضوع مدیریت شود چه ایرادی دارد که هم دروازه تیم ملی و هم دروازه استقلال توسط یک استقلالی تضمین شود.
دروازه بان اسبق تیم ملی درباره اینکه آیا در زمان حضور وی در تیم ملی اتفاقات و چالش های شبیه امروز که بر سر مدافع این تیم با محوریت اتوبوس تیم ملی رقم خورده است را شاهد بوده یا خیر گفت: برای ما یک سری چیزها مقدس است مثل پیراهن تیم ملی و زمانی که بحث ملی پیش می آید دیگر اتوبوس تیم ملی مثل خانه ملی‌پوش می ماند که باید حریم آن را حفظ کرده و مراقب اتفاقات و حریمش باشد و اتفاقاً این اتوبوس پرچم ایران هم روی آن نقش بسته و جزئی از همین مقدسات می شود.
وی افزود: البته جزئیات داستان را نمی دانم و کامل خبر ندارم اما کسی که این کار را کرده و صدایش با مدافع تیم ملی را رسانه‌ای کرده فوق العاده آدم کثیفی بوده که این اتفاق را رقم زده است و اول روی صحبتم با آن آدم است که این اتفاق را رقم زده اما نمی‌توان از بچگی کردن و ایراد کنعانی‌زادگان هم چشم پوشی کرد. او هم اشتباه کرده اما همه چیز یک لحظه است و گاهی اوقات آدم نمی تواند جلوی خودش را بگیرد و من فکر می کنم هر چیزی جایی دارد و هر کاری یک زمانی دارد و نباید هر کاری را در هر زمانی انجام داد.
پیشکسوت استقلال درباره اینکه چطور پرسپولیسی‌ها با پنجره بسته از دو بازیکن تاجیکستانی استفاده کردند در این مورد گفت: من در جریان پنجره بسته و باز تیم ها نیستم اما مخالف این هستم که با توجه به استعداد هایی که داریم اصولاً  از بازیکنان خارجی استفاده کنیم، اگر بخواهیم ریشه‌ای و اساسی و آکادمیک کار کنیم اصلا به بازیکن خارجی احتیاج پیدا نخواهیم کرد اما بالاخره در فوتبال حرفه‌ای ایران این موارد اجتناب ناپذیر است چون فقط اسم مان حرفه‌ای است اما کجای آن حرفه‌ای است نمیدانم. ما هیچ چیزمان حرفه ای نیست و این موردی که هم گفتید به همین موضوع بر می گردد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=20085

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.