پرسپولیس هنوز هم از هاشمی نسب می‌ترسد | آوای استقلال
0
مهدی سرطلایی همچنان کابوس قرمزهاست

پرسپولیس هنوز هم از هاشمی نسب می‌ترسد

  • کد خبر : 37566
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
پرسپولیس هنوز هم از هاشمی نسب می‌ترسد
فحاشی شاید آخرین سلاح یک جماعت ترسو و عقده ای برای عرض اندام در میدانی باشد که سالها پیش از این کمرشان در آن میدان به خاک مالیده شد و در یک کُری سنگین برابر رقیب دیرینه خود بازنده ای تمام عیار لقب گرفتند.

به گزارش آوای استقلال، بی تردید مهدی هاشمی نسب سوژه ای جذاب در فوتبال ماست که اقدام جنجالی و شجاعانه او در پیوستن به استقلال هر چه هم کهنه و قدیمی باشد آنقدر به باشگاه پرسپولیس و هوادارانش شوک سنگین و آسیب روحی وارد کرد که تا چندین نسل بعد از آن انتقال هم آنها هنوز در شوک بسر می‌برند و هر کجا نام و نشانی از مهدی هاشمی نسب به چشم بیاید ناخوداگاه متوسل به حرفهای رکیک و بیان الفاظی می‌شوند که ریشه در یک مکتب خاص دارد!
حقیقتا دلخور شدن از این قُماش برای کسانی که با مکتب پیروزی و تاریخچه این باشگاه آشنایی کامل دارند عجیب به نظر می‌رسد.
آنهایی که از قدیم فوتبال باشگاهی ایران را با جزئیات و حاشیه هاش دنبال می‌کنند نسبت به تفاوت و تمایز عمیق فرهنگی بین دو باشگاه استقلال و پیروزی اشراف کامل دارند و می‌دانند لمپنیسم پدیده ای است که در تار و پود باشگاه رقیب ریشه دوانده و جزئی از وجود باشگاهی است که همیشه قهرمانی را به هر قیمتی طلب می‌کند و برایش فرقی ندارد جامی که بالای سر می‌برد حاصل یک تلاش پاک است یا ماحصل زد و بندهای کثیف پشت پرده!
اینها را گفتیم و نوشتیم تا بدانید فحاشی به مهدی هاشمی نسب اتفاق عجیبی نیست. چون این جماعت به جز فحاشی حرفی برای گفتن ندارند و اخیرا هم لیدر و وکیل مدافع آنها در فضای مجازی یک بازیکن سابق بنام سپهر حیدری است که شرایط و شخصیت او نیازی به تشریح ندارد و همه کسانی که حتی یک بار از پیج این شخص بازدید کرده باشند می‌دانند که سپهر حیدری در حد و اندازه ای نیست که حتی یک رسانه هوادارای استقلال بخواهد جوابش را بدهد و با چنین شخصی دهن به دهن بشود.
برای ما همین کافی است که یک جماعت چند میلیون نفری بعد از گذشت سالها از انتقال هاشمی نسب به استقلال هنوز هم از شنیدن نام او دچار تشنج و فشار روانی می‌شوند و این عصبانیت لذتی برای هواداران استقلال دارد که وصف آن در هیچ جمله ای نمیگنجد.
یادم می آید یک شخصیت سیاسی اوایل انقلاب به آمریکا گفته بود از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر…
پاسخ ما هم به اراجیف احمقانه ای که این افراد درباره مهدی هاشمی نسب می‌گویند چیزی شبیه همین جمله است!
از ما عصبانی باشید و بدانید که بعضی از وقایع تاریخی با هیچ مرهمی درمان نمی‌شود

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37566

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.