پرسپولیس ستیزی در ایران! | آوای استقلال
3

پرسپولیس ستیزی در ایران!

  • کد خبر : 27387
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
پرسپولیس ستیزی در ایران!
بذر نفاقی که سلطانیفر در ورزش کشور کاشت هنوز محصول می‌دهد.

به گزارش آوای استقلال، وزیری که تمام هوش و حواسش به بالا کشیدن پرسپولیس از گودال عقب افتادگی هایش بود و هر آنچه در توان داشت برای زیاد کردن تعداد بردهای دربی و کم کردن فاصله اش با استقلال در اعداد و ارقام، تلاش برای راهی کردن پرسپولیس به ضرب و زور پول به فینال آسیا و قهرمانی این تیم که البته در این مورد به دیوار سخت خورد!
سلطانیفر برای کشاندن و رساندن پرسپولیس به فینال تا تحقیر جایگاه ریاست جمهوری و گردن کج کردن حسن روحانی پیش اردوغان برای بخشش طارمی و محروم نشدن پرسپولیس تا ریخت و پاش از بیت المال و پروازهای لاکچری و اختصاصی، اقامت در هتل های لوکس، پاداش های نجومی و…به بازیکنان برای تزریق روحیه و رسیدن به قهرمانی آسیا خدا میداند کی و کجا اعترافی بیاید از آن سوی مرزها که به داور پول داده شد تا پرسپولیس را برنده از زمین خارج کند.
تمام این اقدامات در بازیهای داخلی به راحتی صورت می‌گرفت و در این مسیر سرنوشت هیچ تیمی مهم نبود جز قهرمان کردن سرخ ها برای ثبت رکورد بلکه عدم قهرمانی در آسیا را تحت الشعاع قرار دهد و پرسپولیسی ها با ذکر “گلات قهرمانی” مثل دریل بروند روی اعصاب هواداران سایر تیم های لیگ!
همه لیگ فدای پرسپولیس شعاری بود که سلطانیفر به شدت در عمل به آن جامه پوشید!! او به قدری حواسش به پرسپولیس بود که همه تیم ها را قربانی کرد تا به هدفش برسد ولی نمی‌دانست او خودش با دست خودش چگونه تیم محبوبش را در همه جای کشور منفور می‌کند…
پرسپولیس بعد از سلطانیفر روزهای خوبش تمام شد رنگ صدر جدول را به چشم ندید و حتی کمک هایی که همچنان از سوی مهره های بر جا مانده وزارت قبل او را یاری میدادند نیز نتوانست روزهای خوبش در دوران سلطانیفر را تکرار کند.
سلطانیفر رفته بود اما سرخ های پر توقع شده همچنان انتظار حمایت های مطلق و رساندن انها به قهرمانی را داشتند و در میان بهت و حیرت شان استقلال با بهترین رکورد ها قهرمان لیگ شد تا ادعای تمام لیگ که معتقد بودند پرسپولیس بدون سلطانیفر حرفی برای گفتن ندارد، به اثبات برسد.
استقلال قهرمان شد بدون اینکه حتی یک تیم لیگی به قهرمانی استقلال معترض شود بر خلاف آنچه پنج سال و در پنج قهرمانی سرخ ها شاهدش بودیم!
برای استقلال تونل افتخار زدند و حتی تیم ها تبریک قهرمانی منتشر کردند.
امسال پرسپولیس تلاش هایش نتیجه داده ظاهرا وزیر ورزش جدید را به سمت خود کشانده و در سایه حمایتش کمک و امداد داوری را می‌گیرد بلکه بتواند با تکیه بر آن و نه با توان مهره ها و خرید های نجومی اش، قهرمانی را چنگ زند در این راستا به قول افشین پیروانی هر شارلاتان بازی که بلد هستند را پیاده می‌کنند. از جمله حضور بین دو نیمه در اتاق داوری، گرفتن حق میزبانی از حریفان پنج هفته اول لیگ و انواع ناداوری ها در حق تیم های رو به روی پرسپولیس!
آقایان مسئولین مربوطه سوال ما این است چگونه ممکن است همه تیم ها فقط به پرسپولیس اعتراض دارند؟
چگونه است همه به نتایج پرسپولیس اشاره می‌کنند، چگونه ممکن است همه آنها را به زد و بند با داوری متهم می‌کنند؟
چرا سال گذشته کسی استقلال را متهم نمی‌کرد؟
چرا پرسپولیس در همه جای ایران مخالفانی دارد که علیه ش شعار میدهند،پرچم این تیم را آتش می‌زنند، به اتوبوس آنها حمله می‌کنند؟
چرا همه شهرها علیه پرسپولیس موضوع دارند این تنفر از کجا سرچشمه می‌گیرد؟
چرا با اجرای عدالت مانع از گسترش این تنفر نمی‌شود؟
چرا بذر تنفری که سلطانیفر کاشت را آتش نمی‌زنید که محصولش نقطه به نقطه صادر نشود؟
چرا امسال همه چیز باز مثل زمان دولت روحانی به نفع پرسپولیس و به ضرر همه تیم های لیگ برتری در جریان دارد؟
چرا کسی مانع این فساد و تبانی نمی‌شود؟
مگر می‌شود همه تیم ها علیه یک تیم متحد شوند و دروغ بگویند؟
چرا به برد های استقلال کسی اعتراض نمی‌کند؟ کسی نمی‌گوید سرپرست این تیم با داوران دیدار کرده؟کسی …
چرا فقط پرسپولیس متهم به تبانی می‌شود؟
چرا طرفداران سایر تیم ها در شهرهای مختلف تا این حد از پرسپولیس تنفر دارند؟
چرا چشم هایتان را بسته اید و وجدان هایتان را دیازپام داده اید؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27387

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.