پرسپولیس باشگاه خاص؛ استقلال کودک سرراهی! | آوای استقلال
2
به بهانه مصاجبه تلویزیونی مدیرعامل پرسپولیس؛

پرسپولیس باشگاه خاص؛ استقلال کودک سرراهی!

  • کد خبر : 4699
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
پرسپولیس باشگاه خاص؛ استقلال کودک سرراهی!

به گزارش آوای استقلال، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مجموعه تحت مدیریت خود را یک تیم خاص می داند و تاکید می کند خاص بودن نه جرم است نه گناه دارد! از طرفی خودم من هم خاص هستم چون اهل رسانه نیستم که بخواهم مثل برخی‌ها صحبت کرده و جنجال کنم! ما هم دقیقا مثل آقای جعفر […]

به گزارش آوای استقلال، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مجموعه تحت مدیریت خود را یک تیم خاص می داند و تاکید می کند خاص بودن نه جرم است نه گناه دارد! از طرفی خودم من هم خاص هستم چون اهل رسانه نیستم که بخواهم مثل برخی‌ها صحبت کرده و جنجال کنم!

ما هم دقیقا مثل آقای جعفر سمیعی معتقدیم باشگاه پرسپولیس و مدیرانش خاص هستند،چون اگر خاص نبودند وزارت ورزش و جوانان برای انتخاب مدیرعامل آن باشگاه رئیس پیشین حراست وزارتخانه را انتخاب نمی کرد بلکه کارمند یک مجموعه دیگر را به عنوان مدیرعامل انتخاب می کرد تا شرایطی کاملا مساوی برای دو باشگاه به وجود بیاید!

طبیعتا با حضور فردی صاحب نفوذ نظیر جعفر سمیعی هیچ کسی جرات نمی کند به اتفاقات پیرامون این تیم و باشگاه بپردازد چون ممکن است همان اتفاقی که برای فرزاد مجیدی پس از افشاگری علیه پرسپولیس در برنامه تلویزیونی دوشنبه شب رقم خورد برای آنها رقم بخورد و محصول نقد سیستم به شکایت ختم شود.

 

خاص بودن در فوتبال و ورزش ایران نه تنها جرم نیست بلکه یک مزیت است! مزیتی که بازیکنان، مدیران و مسوولان آن می تواند همه افراد حاضر در لیگ را به واسطه همین اصل زیر سوال ببرند بدون آنکه ترس و استرسی داشته باشند، پس باید به این نکته اعتراف کنیم که اهالی فوتبال ایران در طول مدت فعالیت دولت یازدهم و دروازهم بارها به این مساله اذعان داشتند که پرسپولیس یک تیم خاص است و گرنه قطعا و حتما با این مجموعه به همان ترتیبی که با سایر تیم ها و باشگاه برخورد می شد،رفتار می شد!

البته این خاص بودن ثمره و محصول عملکرد شخص وزیر ورزش و جوانان، جناب آقای مسععود سلطانی فر است! هرچند آقای وزیر بارها تاکید کردند به هیچ رنگی تعلق و خاطر ندارند اما از نوع انتخاب مدیران دو باشگاه می توان به این جمع بندی رسید که سرنوشت باشگاه پرسپولیس چه اهمیتی برای ایشان دارد.

البته ممکن است دلیل بیاورید که با این احتساب استقلال هم تیم خاص باشد اما در پاسخ باید گفت نه تنها استقلال خاص نیست بلکه مصداق بارز یک بچه سر راهی را دارد!

قرار بود وزیر ورزش و جوانان با نگاهی یکسان و برابر به هر دو تیم تحت نظرش نگاه کند اما در عمل نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه تمام مواهب به سمت سئول جنوبی سرازیر شد تا ساکنان ساختمان بولوار علامه در سعادت آباد در اوج نابرابری با تیم خاص رقابت کنند.

آقای سمیعی! باشگاه تحت مدیریت شما قطعا یک باشگاه خاص است و گرنه پس از اتفاقاتی که در ابتدای فصل جاری رقم خورد و باعث افشاگری عجیب و دور از انتظار مهدی رسول پناه شد شما به عنوان جانشین رئیس هئیت مدیره به مجموعه مدیریتی سرخپوشان پایتخت اضافه نمی شدید،اما از آنجا که خاص بودید وزیر ورزش و جوانان شما را به عنوان یک مدیر خاص به باشگاه پرسپولیس فرستاد تا دیگر کسی سراغی از رسول پناه نگیرد تا حرفهای ناگفته او درباره سرمربی باشگاه خاص را پیگیری کند!

آقای سعمیعی! امروز تمام تیم های لیگ برتر به این واقعیت محض پی بردند شما خاص هستید! اما ایکاش با وجود خاص بودن به این اصل اعتقاد داشتید که در شرایط برابر با رقبای خود رقابت کنید تا اینکه دیگران به واسطه خاص بودن شما از عرصه و گردونه رقابت خارج شوند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4699

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.