پای حجت کریمی در میان است؟! | آوای استقلال
2
پشت پرده خط خوردن خطیر از هیات مدیره استقلال؛

پای حجت کریمی در میان است؟!

  • کد خبر : 31475
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
پای حجت کریمی در میان است؟!
در روزهای قبل از برگزاری مجمع خبری مبنی بر بازگشت علی خطیر به استقلال در سمت هیات مدیره منتشر شد که حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی نیز بر این انتخاب صحه گذاشت.

به گزارش آوای استقلال، متاسفانه این اتفاق به خواست جانشین مدیر عامل و همچنین عوامل وزیر ورزش مخصوصا دو نفر خاص (فلاح مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و کاوه احمدی مدیرکل حوزه وزیر) که ارتباط بسیار نزدیکی با سرپرست باشگاه استقلال داشتند محقق نشد!
لذا وظیفه خود دانستیم برای روشن شدن اذهان هواداران استقلال در این خصوص توضیحاتی ارائه دهیم:
ما اخبار و مطالب خود را بر اساس روابطی که با مسئولین باشگاه، وزارت و یا‌.‌…دارد می نویسیم نه بر اساس حدس و گمانه زنی، زیرا تلاش ما جلب اعتماد حداکثری و حمایت از تیم محبوب استقلال است.
بر اساس اطلاعات واصله از همه مجاری مرتبط، “علی خطیر” نزدیک ترین گزینه به مدیرعاملی استقلال بود و محتمل ترین برای حضور در هیات مدیره اما سرپرست باشگاه استقلال که حضور علی خطیر را خطری برای حضور و به قدرت رسیدن خود می دید، توانست با همدستی عوامل نزدیک به حمید سجادی، مانع از این انتخاب شود!
آدم های کوچک وقتی به قدرت می رسند، از حضور آدم های با تجربه و کاربلد در کنارشان، واهمه دارند، می ترسند که به خاطر بی کفایتی خودشان، توانمندی آنها دیده شود از این رو اطراف خود را پر می کنند از کوتاه قامتانی شبیه خودشان!
در این مسیر وزیر ورزش هم الحق و والانصاف با دل حجت کریمی راه آمد.
اینجا همه چیز معامله پایاپایی  است. خطر خطیر را دفع می کنم شما هم وقت کشی کن تا خوبهای لیگ جذب دیگر تیم ها شوند!
وجود علی خطیر با سابقه درخشان و علم روز و سبقه متعصب استقلالی برای حجت کریمی که از فوتبال و مخصوصا فضای استقلال هیچ سررشته ای ندارد یک خطر بسیار بزرگ بود و تنها راه برای ماندگاری حجت کریمی در باشگاه استقلال حذف خطیر بود و روز قبل از مجمع و در ساعات پایانی روز حکم حذف او را از وزیر گرفتند تا حجت رفیق شفیق و گرمابه و گلستان عوامل وزیر ورزش در استقلال ماندگار شود و هر روز بیشتر از دیروز استقلال را به سمت عقب براند! اما … افسوس برای هوادارانی ماند که بی صبرانه منتظر آمدن علی خطیر بودند تا با روابط بین المللی و شناخت و تعصب وافرش از استقلال استقلال نوینی را بسازد و تقدیم هواداران استقلال کند.
باید منتظر بود و دید که آسیا زور خطیر به مافیای وزارت ورزش و حجت کریمی می چربد یا اینکه مانع حضورش در استقلال می شوند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31475

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.