پایان رکورد خاص رمضانی و مهدی‌پور؛ حسینی به تنهایی رکورددار شد | آوای استقلال
0

پایان رکورد خاص رمضانی و مهدی‌پور؛ حسینی به تنهایی رکورددار شد

  • کد خبر : 38320
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
پایان رکورد خاص رمضانی و مهدی‌پور؛ حسینی به تنهایی رکورددار شد
آرمان رمضانی در بازی دیروز استقلال مقابل آلومینیوم اراک برای اولین‌بار در این فصل فرصت بازی به‌دست نیاورد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال دیروز در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در اراک مهمان تیم آلومینیوم بود و در پایان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. آبی‌پوشان پایتخت با پیروزی در این مسابقه ۵۰ امتیازی شدند و جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کردند. یکی از نکات این بازی عدم حضور آرمان رمضانی در زمین بود که باعث شد گلزن استقلال در بازی رفت، برای اولین‌بار در این فصل یک بازی را به‌طور کامل از دست بدهد.

رمضانی و رکوردی که تمام شد
آرمان رمضانی ابتدای فصل با نظر جواد نکونام در لیست مازاد استقلال قرار گرفت و حتی قراردادش را هم فسخ کرد. با این حال عدم جذب نفرات مورد نظر سرمربی استقلال باعث شد رمضانی بار دیگر به لیست برگردد و به یکی از مهره‌های کلیدی آبی‌پوشان تبدیل شود. مهاجم بلندقامت استقلال تا پیش از بازی با آلومینیوم اراک، در تمام دیدارهای این فصل تیمش فرصت بازی پیدا کرده بود تا یک رکورد ویژه را به‌ثبت برساند.

با این حال نکونام در بازی روز گذشته مقابل آلومینیوم ترجیح داد از رمضانی استفاده نکند تا مهاجم آبی‌پوشان برای اولین بار در این فصل حتی یک دقیقه هم به میدان نرود. رمضانی امسال ۷۱۷ دقیقه برای استقلال بازی کرده و با زدن ۳ گل و ارسال ۳ پاس گل یکی از بازیکنان موثر تیمش بوده است. گل او در بازی رفت مقابل آلومینیوم باعث شده بود استقلال ۳ امتیاز بازی را کسب کند. با توجه به اوج‌گیری گوستاوو بلانکو به نظر می‌رسد شرایط برای رمضانی سخت شده و او در هفته‌های آینده کار راحتی برای حضور در ترکیب نخواهد داشت.

مهدی‌پور مصدوم شد تا حسینی رکورددار شود
دیگر بازیکن استقلال که تا پیش از دیدار با آلومینیوم اراک در تمام بازی‌ها به زمین رفته بود، مهدی مهدی‌پور است. ستاره خط میانی استقلال با مصدومیتی که در بازی با مس رفسنجان نصیبش شد ادامه فصل را از دست داد و نتوانست به آمار درخشان خود ادامه دهد. او امسال ۱۶۲۴ دقیقه برای استقلال در لیگ برتر بازی کرده و یک گل و ۴ پاس گل داشته است.

غیبت رمضانی و مصدومیت مهدی‌پور باعث شد حسین حسینی، دروازه‌بان شماره یک استقلال حالا تنها بازیکن این تیم باشد که در تمام دیدارها به میدان رفته است. حسینی امسال یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده و اگر محروم یا مصدوم نشود، احتمالا در ۷ بازی بعدی هم در ترکیب اصلی استقلال قرار می‌گیرد. اتفاقی که اگر رخ دهد باعث می‌شود حسینی برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای خود در یک فصل حضور در تمام بازی‌ها را تجربه کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=38320

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.