پاتک جدی آجورلو به کارگزار باشگاه استقلال | آوای استقلال
1

پاتک جدی آجورلو به کارگزار باشگاه استقلال

  • کد خبر : 13963
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
پاتک جدی آجورلو به کارگزار باشگاه استقلال
اگر چه می دانیم قضاوت درباره عملکرد مدیریتی مصطفی آجورلو، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال خیلی زود است، اما اقدامات اولیه او نظر هواداران را جلب کرده است.

به گزارش آوای استقلال، های وب کارگزار فصل گذشته استقلال به شکل عجیبی در این باشگاه نفوذ کرده بود. پرداختی‌های این کارگزار در زمان های مناسبی بوده و در این ارتباط به تعهدات شان عمل کردند، اما ماجرا زمانی برای باشگاه بزرگ استقلال تلخ می شود که افرادی که در این کارگزار فعالیت می کنند به شکل عجیبی در باشگاه نفوذ کرده بودند.

سال گذشته برخی افراد به نمایندگی از های وب در تمرینات استقلال در زمان محمود فکری شرکت می کردند، اما با حضور فرهاد مجیدی اجازه ورود به آنها داده نشد. سرمربی استقلال اعلام کرد ضمن احترام به کارگزار نیازی نیست کنار زمین افراد متفرقه زیادی حضور داشته باشد، همانطوری که دیگر نه خبری از لیدرها است نه کارمندان باشگاه. زمانی هم که استقلال در عربستان مشغول انجام بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا بود، مدیر اصلی کارگزار کنار احمد مددی حضور داشت، مجیدی هم اجازه حضور این فرد در کنار زمین را داده بود، اما انتظار داشت سرمربی استقلال بیشتر از حد معمول او را تحویل بگیرد.

پس از بازگشت استقلال به ایران، مدیران کارگزار تغییر موضع دادند و در بحث پرداختی کم کاری کردند. در ادامه، از مددی مدیرعامل سابق استقلال خواستار برکناری مجیدی شدند. این حد از نفوذ کارگزاری که برند باشگاه بزرگ استقلال استفاده می کرد خیلی عجیب بود. این اتفاق زمانی تلخ تر شد که مددی به عنوان بله قربان گو در خدمت آنها بود.

مددی با ترفندهای مختلف از مجیدی خواست به جای اینکه مقابل کارگزار قرار بگیرد از آنها تعریف کند. سرمربی استقلال هم در یک مصاحبه در حضور خبرنگاران از آنها تشکر کرد، ولی زمانی که متوجه شد آنها به دنبال برکناری او بوده اند انتقادهای دیگری مطرح کرد.

با حضور آجورلو روی مدیریت صندلی استقلال، او که متوجه نفوذ عجیب و قرارداد پایین باشگاه با های وب شده بود، تصمیم گرفت دیگر در تصاویر و فیلم های باشگاه تبلیغ های وب گذاشته نشود. مدیرعامل استقلال با ارائه گزارش تیم حقوقی اش به کارگزار اعلام کرد درآمد آنها از برند استقلال بیشتر بوده، اما پرداختی آنها کمتر، به همین دلیل اعلام کرده یا باید قرارداد جدید بسته شود یا دنبال کارگزار جدید خواهند رفت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=13963

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.