وکیل مشترک شاکی و متهم در پرونده شکایت پیکان از بازیکن خارجی سیرجان! | آوای استقلال
2

وکیل مشترک شاکی و متهم در پرونده شکایت پیکان از بازیکن خارجی سیرجان!

  • کد خبر : 17577
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
وکیل مشترک شاکی و متهم در پرونده شکایت پیکان از بازیکن خارجی سیرجان!
عجایب فوتبال ایران یکی دوتا نیست، جدیدترین پرده از این نمایش عجیب همکاری یک وکیل با خواهان و خوانده یک پرونده است!

به گزارش آوای استقلال، هفته گذشته درگیری میان باشگاه های شاکی از گل گهر سیرجان بر سر استفاده از اریک باگناما بازیکن گابنی بالا گرفت و کار به جایی رسید که علاوه بر پیکان، تیم‌های استقلال و سپاهان هم از حضور این بازیکن در گل‌گهر شکایت کردند.

اما شبی که قرار شد محمد حسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر به این پرونده ورود کند وقتی معاون حقوقی باشگاه استقلال و روی خط آمد، در کمال تعجب از طرف بازیکن گابنی کسی که به عنوان وکیل با برنامه تماس گرفت همان وکیل باشگاه پیکان بود.

باشگاه پیکان یکی از شاکیان جدی این پرونده است و مشخص نیست چگونه می شود وکیل باشگاه پیکان همزمان بخواهد وکالت اریک باگناما بازیکن گابنی گل گهر سیرجان را نیز بر عهده داشته باشد؟

گفته می‌شود اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان بابت این ماجرا به شدت از ناصر ارزی وکیل این باشگاه شاکی است و حتی شایعه شده هیات مدیره باشگاه پیکان از مدیرعامل خواسته به صورت جدی با وکیل باشگاه برخورد کند.

ناصر ارزی در پرونده شکایت باشگاه سایپا از باشگاه پیکان به دادگاه عالی ورزش وکیل رسمی پیکان بود و مدیرعامل و هیات مدیره پیکان از اینکه حالا وکالت بازیکن گل گهر سیرجان را در پرونده ای که شاکی اش باشگاه پیکان است، برعهده گرفته متعجب و شاکی هستند.

اریک باگناما، بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان با استعلام فدراسیون فوتبال ایران و نامه فدراسیون فوتبال کشورش کارت بازی در لیگ برتر را دریافت کرد و حالا در حالی که باشگاه سیرجانی می گوید مسئولیت صدور کارت و استعلام از فدراسیون فوتبال گابن بر عهده این باشگاه نبوده، رقیبان گل‌گهر خواهان تنبیه انضباطی این باشگاه هستند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=17577

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.