وقتی هیئت مدیره کاره ای نیست برود، مددی فقط دستورات وزیر را اجرا می‌کند | آوای استقلال
1
پیروز قربانی در گفت و گو با آوای استقلال:

وقتی هیئت مدیره کاره ای نیست برود، مددی فقط دستورات وزیر را اجرا می‌کند

  • کد خبر : 6069
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
وقتی هیئت مدیره کاره ای نیست برود، مددی فقط دستورات وزیر را اجرا می‌کند
چنین مدیرهای انتصابی هم فقط کاری را می کنند که وزارت می خواهد و طبق خواسته آن ها عمل می کنند.

به گزارش آوای استقلال، پیروز قربانی در گفت و گو با آوای استقلال در خصوص اختلافات هیئت مدیره استقلال با مددی اظهار داشت: این طور که مشخص است هیئت مدیره استقلال در این باشگاه کاره ای نیست و نمی تواند در تصمیم گیری ها نقشی داشته باشد.با این شرایط به نظرم بهتر است هیئت استقلال برود وقتی نمی تواند حرف خود را به کرسی بنشاند.

وی در ادامه افزود: هیئت مدیره استقلال باید از پیشکسوتان بزرگ این باشگاه باشد.حضور امثال نصرالله عبداللهی، حسن روشن، منصور رشیدی، هادی نراقی …. در هیئت مدیره به باشگاه کمک می کند.چرا نباید پیشکسوتان استقلال در هیئت مدیره باشند؟

قربانی در خصوص مددی اظهار داشت: مدیر عاملی در ورزش ما انتصابی است نه انتخابی و کسانی را می آورند که با وزیر ورزش و معاونینش  دوست باشند یا رابطه داشته باشند. چنین مدیر های انتصابی هم فقط کاری را می کنند که وزارت می خواهد و طبق خواسته آن ها عمل می کنند.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با تیم ملی گفت: قطعا بازی ها سخت است اما من به صعود تیم ملی امیدوار هستم.ما بازیکنان خوبی داریم و سطح بازیکنان تیم ملی بالا است اما دو نکته برای اسکوچیچ مهم است اول این که او خودش را به بازیکنان تیم ملی ثابت کند و بعد هم این که فرصت کمی را در اختیار داشت که از آن هم به خوبی استفاده نکرد که به هر حال امیدوارم با همه این ها شاهد نتایج خوبی برای تیم ملی باشیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6069

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.