وقتی مسئولین باعث باخت می شوند! | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

وقتی مسئولین باعث باخت می شوند!

  • کد خبر : 28238
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
وقتی مسئولین باعث باخت می شوند!
تیم ملی شب گذشته برابر آمریکا شکست خورد.

به گزارش آوای استقلال، اعلام تعطیلی مدارس و ادارات در صورت برد مقابل آمریکا، اوج بی مسئولیتی مسئولینی بود که با بی کفایتی شان باخت تیم ملی را رقم زدند وگرنه زدن یک گل به امریکا و تساوی مقابل این تیم کاری نبود که انجامش سخت تر از زدن دو گل به انگلیس باشد‌ انگلیسی که چهار گل به ایران زده بود و آنقدر خوب بازی می کرد که هر حرکتش بوی گل می داد اما بازیکنان با وجود افت اعتماد به نفس به خاطر رفتار کی روش هنگام تعویض بیرانوند، باز جنگیدند و پا پس نکشیدند، ولی امان از برخی مسئولین کار نابلد که فقط با این شوآف ها و اظهار نظرهای نسنجیده می‌خواهند دیده شوند و بالا بروند!
تعطیلی کشور به خاطر برد مقابل آمریکا حتی از شکست مقابل تیم ملی امریکا هم ناراحت کننده تر بود و بالاتر از آن تحقیر کننده بود!
کاش گفته می شد برد مقابل انگلیس، که توجیهی بر این تصمیم کودکانه باشد. لااقل انگلیس مهد فوتبال است و از قدرت های برتر این رشته ورزشی اما وقتی برای برد مقابل آمریکا چنین نظریه ای صادر می شود، یعنی بازی به دلایلی غیر ورزشی اهمیت دارد و این همان فشاری بود که نباید به تیم تحمیل می شد!
بردن آمریکا دور از دسترس نبود آقایان، اگر کمی شما پایتان را از فوتبال ما، کنار می کشیدید و اجازه می دادید بچه ها کارشان را انجام بدهند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28238

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.