وقتی داورها ترمز دستی نیستند! | آوای استقلال
1
سه گل زعفرانی،سه امتیاز طلایی

وقتی داورها ترمز دستی نیستند!

  • کد خبر : 17616
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
وقتی داورها ترمز دستی نیستند!
استقلال در شرایطی که روی ریل تساوی به کندی حرکت میکرد و از رقبا عقب می افتاد در دیدار با پیکان اگر چه از نظر فنی تغییر محسوسی نداشت اما با سه گل تماشایی به موقع، خود را در مسیر رقابت با صدر نشینان قرار داد.

به گزارش آوای استقلال، در فوتبال اگر چه زیبا بازی کردن تماشاگر پسند تر است اما برای تیم های پر طرفدار ملاک “برد “و کسب سه امتیاز است در هیچ کجای دنیا ، هوادارانِ تیم های بزرگ ،زیبا بازی کردن را به جام ترجیح نمیدهند در هیچ کجای دنیا به تیمی که زیبا بازی میکند جام نمی دهند.در تمام دنیا به تیمی که خوب بازی میکنند امتیاز نمیدهند اگر چه میشود و می توان در کنار امتیاز گرفتن ،زیبا هم بازی کرد!
برای هواداران استقلال که پنج سال با زور قدرت مردانِ بدون شرافت ، دستشان از کسب قهرمانی کوناه ماند (البته همه تیم ها به جز تیم سوگلی دولت این شرایط را داشتند) الویت نخست کسب امتیاز ،حضور مداوم و مستمر در صدر جدل و رسیدن به جایگاهی است که نگاه رنگی قدرت مردان دولت سابق با بی وجدانی تمام،آبی ها را از آن دور کرده بودند.
استقلال مقابل پیکان کار بزرگی کرد،اجازه نداد طلسم تساوی ها،بلای جانش ،استرس ساق هایش و مانع صعودش شود.قطع نوار تساوی ها با حفظ روحیه ، اولین امتیازی است که باید به آبی پوشان و کادر فنی بدهیم .همین که دانستند می توانند برنده باشند ، تلاش کردند گل زدند !گل اول اعتماد به نفس آبی ها را افزایش داد میل به پیروزی وجودشان را گرفت و گل دوم را با همین اشتها به ثمر رساندند سومین گل پاداش سیری ناپذیری شان بود .
سه گل زیبا در یک بازی، که کسالت بار بود و اگر همین سه گل یخ بازی را آب نمیکرد راستش باید بازیکنان هر دو تیم را هیزم آتش میکردند!
استقلال در یک بازی متوسط،یک یک برد فوق العاده داشت سه امتیاز به ارزش طلا کسب کرد و توانست دل هوادارانش را به دست بیاورد در این بین نباید از کنار نقش داورها گذشت و بدون قرض قضاوت کردنشان را در کسب پیروزی آبی ها بی تاثیر دانست.مگر میشود در شرایطی که در هر بازی پنالتی های استقلال را به عمد نمیگیرند،حضور یک دادر منصف در رقابت سالم بی تاثیر باشد ما از کمیته داوران همین را میخواهیم قضاوت شرافتمردانه.هواداران استقلال بر خلاف تیم رقیب به حمایت قدرتها دلخوش نیستند آبی ها فقط عدالت میخواهند تا بتوانند خودشان باشند آن بالا در صدر جدول قهرمان ایران آقای آسیا!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=17616

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.