وضعیت ویژه در اردوی استقلال؛ از آقای گلی سهرابیان تا گلزنی ۱۵ ستاره! | آوای استقلال
0

وضعیت ویژه در اردوی استقلال؛ از آقای گلی سهرابیان تا گلزنی ۱۵ ستاره!

  • کد خبر : 37771
  • ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
وضعیت ویژه در اردوی استقلال؛ از آقای گلی سهرابیان تا گلزنی ۱۵ ستاره!
15 بازیکن مختلف استقلال در فصل جاری موفق به گلزنی برای تیم‌شان شده‌اند تا رکوردی ویژه برای آبی‌ها به‌ثبت برسد.

به گزارش آوای استقلال، آبی‌پوشان پایتخت با هدایت جواد نکونام در لیگ بیست‌وسوم نمایش‌های نتیجه‌گرایانه‌ای را از خود به جای گذاشته‌اند و کسب ۸ برد یک‌گله در فصل جاری نشان می‌دهد که آن‌ها توانسته‌اند در مسیر کسب بردهای اقتصادی موفق عمل کنند. البته که بررسی آمار و ارقام نشان می‌دهد که آبی‌ها تجربه کسب بردهای ۳گله و ۴گله را هم در فصل جاری دارند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها بعد از سپاهان و تراکتور، مشترک با پرسپولیس صاحب سومین خط حمله برتر فصل باشند.

استقلالی‌ها در لیگ بیست‌وسوم از حیث شمار گلزن، رکورد کم‌نظیری را به نام خود ثبت کرده‌اند؛ به‌طوری‌که ۱۵ بازیکن مختلف برای آبی‌پوشان پایتخت در فصل جاری توانسته‌اند گل بزنند و سابقه ثبت گل به سود استقلال از سوی بازیکنان رقیب هم در کارنامه آبی‌پوشان دیده می‌شود! میثم تیموری دیدار رفت مس رفسنجان و استقلال به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و در کنار میثم تیموری که یکی از ۲۸ گل این فصل استقلال را به‌ثمر رسانده، ۱۵ بازیکن این تیم هم توانسته‌اند در مسیر ثبت این شمار گل، نقش‌آفرین باشند.

۳ آقای گل مشترک در اردوی آبی‌ها
آرمین سهرابیان در هفته اخیر، پیش از آنکه بازی به دقیقه ۱ برسد، در قامت گلزن در ترکیب آبی‌ها درخشید و گل پیروزی‌بخش تیمش را به‌ثمر رساند تا هم زننده سریع‌ترین گل لیگ بیست‌وسوم شود و هم اینکه شمار گل‌هایش در فصل جاری را به عدد ۴ برساند. سهرابیان با گلی که برابر هوادار به‌ثمر رساند، حالا جزو برترین گلزنان فصل جاری استقلال محسوب می‌شود. در کنار این مدافع میانی، نام کوین یامگا و مهرداد محمدی دیده می‌شود که هر ۲ بازیکن موفق به‌ثبت ۴ گل شده‌اند تا افتخاری مهم نصیب مدافع پیش‌تاخته آبی‌پوشان پایتخت شده باشد.

در تیمِ نکونام همه گل می‌زنند
آرمان رمضانی که یکی از مهره‌های مورد اعتماد جواد نکونام در فصل جاری محسوب می‌شود، توانسته ۳ بار برای استقلال گل بزند و گوستاوو بلانکو هم ۲ بار در نقش گلزن برای آبی‌ها درخشیده است. در کنار این ۲ مهاجم تخصصی استقلال، جلال‌الدین ماشاریپوف، امیرارسلان مطهری، پیمان بابایی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی و صالح حردانی دیگر گلزنان استقلال در فصل جاری هستند تا نام ۱۵ بازیکن آبی‌پوش در جدول گلزنان لیگ بیست‌وسوم به‌ثبت رسیده باشد.

رکوردی برابر تراکتورِ خمس
استقلال تنها تیم لیگ بیست‌وسوم نیست که ۱۵ گلزن مختلف در فصل جاری دارد و مشترک با آبی‌پوشان پایتخت، تراکتور تبریز هم در فصل جاری ۱۵ گلزن مختلف داشته است. مهدی عبدی با ۵ گل زده، برترین گلزن این فصل تراکتوری‌ها است و بعد از او، نام رحمان جعفری و گوستاوو واگنین با ۴ گل زده به چشم می‌خورد. البته که جعفری به‌واسطه درخشش در شمس‌آذر در نیم‌فصل نخست، با ۹ گل زده در کورس مدعیان آقای گلی است. امیرحسین حسین‌زاده، ریکاردو آلوز، مهدی حسینی، عارف آقاسی و عارف رستمی بازیکنان ۲گله تراکتور هستند و نام ۷ بازیکن یک‌گله هم در فهرست قرمزپوشان تبریزی دیده می‌شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37771

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.