وضعیت مبهم یامگا و غفوری برای بازی با فولاد | آوای استقلال
1

وضعیت مبهم یامگا و غفوری برای بازی با فولاد

  • کد خبر : 18550
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
وضعیت مبهم یامگا و غفوری برای بازی با فولاد
هر دو بازیکن استقلال که به صورت تخصصی توانایی بازی در سمت راست را دارند، در تمرین امروز غایب بودند.

به گزارش آوای استقلال، برخلاف دفعات قبل که معمولا آبی پوشان تا ۲ روز پس از بازی های لیگ مشغول استراحت می شدند، اما فرهاد مجیدی تمرین امروز تیمش را تعطیل نکرد و استقلالی ها برای دیدار با فولاد یک جلسه تمرینی را در سالن وزنه و بدنسازی سپری کردند.

نکته نگران کننده برای استقلالی ها در تمرین امروز، ادامه غیبت های وریا غفوری در تمرینات تیمش بود که به نظر می رسد آسیب دیدگی او همچنان ادامه دارد و این بازیکن نتوانسته است تمرینات عادی خود را انجام دهد.

کاپیتان استقلال در دیدار برابر صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد و ۵ بازی تیمش مقابل پرسپولیس، پیکان، سپاهان، نود ارومیه و پدیده را از دست داده است. مسئله ای که باعث شده غیبت غفوری بیش از قبل باعث نگرانی کادرفنی و هواداران استقلال شود، بیماری کوین یامگا دیگر بازیکن آبی پوشان است.

در جریان تمرین امروز، یامگا نیز به دلیل سرماخوردگی حضور نداشت. بازیکنی که در دیدار برابر پدیده یک پاس گل داد و به طور کلی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. حالا باید دید این بازیکن چه زمانی می تواند سلامتی خود را به دست آورده و به تمرینات بازگردد.

استقلالی ها باید ۳ روز دیگر و در استادیوم آزادی، به مصاف فولاد بروند. یک دیدار سخت و دشوار که آبی پوشان درصدد گرفتن انتقام شکست در فینال جام حذفی هستند تا با کسب پیروزی در این دیدار خانگی، صدر جدول لیگ را نیز همچنان حفظ کنند.

ولی اکنون با غیبت وریا غفوری و کوین یامگا، آنها دچار بحران در سمت راست خود شده اند. چند روز تا برگزاری این بازی زمان باقی مانده و باید دید تلاش های کادرپزشکی تا روز چهارشنبه چه نتیجه ای خواهد داد و یامگا به همراه غفوری برای بازی با فولاد در دسترس مجیدی خواهند بود یا خیر.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18550

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.