وضعیت عجیب لیست استقلال؛ هیچکس نمی‌خواهد برود | آوای استقلال
0

وضعیت عجیب لیست استقلال؛ هیچکس نمی‌خواهد برود

  • کد خبر : 35724
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۸:۵۶
وضعیت عجیب لیست استقلال؛ هیچکس نمی‌خواهد برود
با وجود طرح شایعات مختلف، به جز سعید مهری فعلاً بازیکن دیگری از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا نشده است.

به گزارش آوای استقلال، آبی‌پوشان پایتخت بعد از کش‌وقوس‌های فراوان از روز گذشته تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کردند تا برای حضور در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر آماده شوند. استقلالی‌ها که در نیم‌فصل نخست توانستند بالاتر از سپاهان و پرسپولیس در قامت تیم صدرنشین کار خود را به پایان برسانند، در سودای حفظ جایگاه خود در رتبه نخست لیگ برتر هستند اما شاگردان جواد نکونام حفظ موقعیت خود در صدر جدول و قدم‌زدن در مسیر قهرمانی لیگ بیست‌وسوم کار بسیار دشواری را در پیش دارند.

شروع تمرینات در غیاب (۱+۴) بازیکن و مربی!
شاگردان جواد نکونام در حالی روز گذشته خود را به کمپ ناصر حجازی رساندند و اولین جلسه تمرینی خود را بعد از تعطیلات زمستانه برگزار کردند که تمرین آبی‌ها در حضور تمامی بازیکنان برگزار نشد؛ به‌طوری‌که حسین حسینی و روزبه چشمی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در تمرین روز گذشته استقلالی‌ها حضور نداشتند و گوستاوو بلانکو و رافائل سیلوا هم به دلیل عدم سفر به تهران در جلسه تمرینی روز گذشته غیبت داشتند تا در غیاب ۴ بازیکن، تمرین آبی‌ها به انجام برسد. یوسو سسما مربی اسپانیایی استقلال هم به دلیل عدم دریافت مطالبات خود فعلاً تمایلی به بازگشت نشان نداده و مدیران باشگاه استقلال در تلاش برای جلب رضایت او هستند.

یک ورودی در مقابل یک خروجی
جواد نکونام اصرار ویژه‌ای به تقویت فهرست استقلال دارد و در شرایطی‌که او ۲ فهرست پیشنهادی برای جذب بازیکن جدید را در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار داده، فعلاً به جز رافائل سیلوا، بازیکن دیگری به جمع آبی‌پوشان پایتخت اضافه نشده و تلاش‌های مدیران باشگاه استقلال برای جلب رضایت کادرفنی بی‌ثمر بوده است. در نقطه مقابل هم سعید مهری تنها بازیکن جدا شده از جمع آبی‌پوشان پایتخت محسوب می‌شود که درباره جدایی او هم نکونام موافق نبود اما در نهایت، مهری تصمیم به قطع همکاری با آبی‌ها گرفت و با توجه به پیشنهاد ارائه شده از سوی باشگاه آپوئل قبرس، او در سودای لژیونر شدن است.

لیست استقلالی‌ها پُرِ پُر است!
سرمربی استقلال در حالی امیدوار به فعالیت تیمش در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه است که لیست بازیکنان بزرگسال استقلال پر است. جالب آنکه نه‌تنها لیست آبی‌ها جای خالی‌ای برای جذب بازیکن بزرگسال جدید ندارد بلکه آن‌ها فعلاً در زمینه ورود نام رضا میرزایی هم به فهرست خود ناموفق بوده‌اند! میرزایی به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در نیم‌فصل نخست در فهرست استقلال حضور نداشت اما در شرایطی‌که او مهیای حضور در فهرست آبی‌ها شده، پر بودن استقلالی‌ها باعث شده تا این بازیکن چپ‌پا هم فعلاً خارج از فهرست باشد و این مسئله حکایت از آن دارد که آبی‌ها با توجه به پر بودن فهرست تیم‌شان، کار سختی برای جذب بازیکن جدید دارند.

ارسلان، جعفر و زبیر علیه شایعات
امیرارسلان مطهری از جمله بازیکنانی بود که گفته می‌شد با توجه به سکونشینی در هفته‌های پایانی نیم‌فصل نخست، اولین خروجی استقلال در بازار زمستانه خواهد بود و حتی شایعه انتقال او به تیم‌هایی مانند پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان هم مطرح شد اما با این وجود، مطهری روز گذشته در تمرین استقلال حضور داشت و خود را برای حضور در نیم‌فصل دوم به کادرفنی معرفی کرد. جعفر سلمانی و زبیر نیک‌نفس هم دیگر بازیکنانی بودند که با وجود طرح شایعه جدایی آن‌ها از استقلال، در تمرین روز گذشته استقلالی‌ها حضور داشتند. پیشتر هم جواد نکونام اعلام کرده بود که تا زمان جذب بازیکن جدید، اجازه خروج به بازیکنان فعلی تیمش را نخواهد داد و در طرف مقابل، بازیکنانی مانند مطهری، سلمانی و نیک‌نفس با استقلالی‌ها قرارداد دارند و بعید به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه استقلال بتوانند به آسانی با آن‌ها برای جدایی به توافق برسند تا با توجه به پر بودن فهرست استقلال، آبی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه روزهای بسیار سختی را در پیش داشته باشند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=35724

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.