وسواس نکونام برای انتخاب دومین بازیکن خارجی استقلال | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

وسواس نکونام برای انتخاب دومین بازیکن خارجی استقلال

  • کد خبر : 33115
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
وسواس نکونام برای انتخاب دومین بازیکن خارجی استقلال
جواد نکونام سر‌مربی استقلال برای انتخاب دومین بازیکن خارجی خود وسواس زیادی دارد در حال بررسی گزینه‌های مد نظر بوده تا بهترین نفر را به فهرست باشگاه اضافه کند

به گزارش آوای استقلال، جواد نکونام سر‌مربی استقلال در آخرین نشست خبری خودش پس از بازی با استقلال خوزستان اعلام کرد به دو بازیکن خارجی نیاز دارد.
گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی مدنظر جواد نکونام هفته گذشته با مدیران باشگاه استقلال به توافق کامل رسید تا در ادامه مسابقات لیگ برتر پیراهن آبی را بپوشد.
با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بسته شده بود مدیران این باشگاه با بلانکو به توافق دست یافتند تا او قرارداد خود را با باشگاه ایبار فسخ کند تا به عنوان بازیکن آزاد استقلالی شود.
به این ترتیب پس از انجام توافقات لازم قرارداد بلانکو با ایبار فسخ شد تا برای ثبت قرارداد جدید با استقلال بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، مشکلی وجود نداشته باشد.
این بازیکن که قرار بود یکشنبه شب وارد ایران بشود با تاخیر سه روزه این کار را انجام خواهد داد.
اما هنوز تکلیف دومین باز‌یکن خارجی هنوز روشن نشده است.
کادر فنی باشگاه استقلال در حال بررسی گزینه‌های مد نظر بوده تا بهترین نفر را انتخاب کند، او برای انتخاب دومین بازیکن خارجی وسواس زیادی دارد و می‌خواهد فوتبالیسیتی را به خدمت بگیرد تا بتواند از روی دوش استقلال بر دارد.
فیلم چند بازیکن اسپانیایی، فرانسوی، آرژانتینی در اختیار جواد نکونام قرار گرفته است تا با مشاهد عملکرد آنها گزینه مورد نظرش را به باشگاه اضافه کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33115

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.