وزیر ورزش صندلی اش را دوست دارد | آوای استقلال
3

وزیر ورزش صندلی اش را دوست دارد

  • کد خبر : 27194
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
وزیر ورزش صندلی اش را دوست دارد
وزیر ورزش در جدال بین باشگاه ها و صدا و سیما حق را به صدا و سیما داد ولی ای کاش پیش از این اظهار نظر، از خودش سوال می‌کرد صدا و سیمایی که به قول ایشان ردیف بودجه ندارد در عوض چه مبلغ نجومی از تبلیغات دریافت می‌کند؟

به گزارش آوای استقلال، وزیر ورزش باید سوال می‌کرد چقدر از کنار همین فوتبال به جیب مسئولینش میرود که حالا به خاطر ترسِ از دست دادن آن اینچنین شمشیر را از رو بسته اند؟
آقای وزیر توجیه عجیبی برای حمایت از صدا و سیما داشتید
اگر صدا و سیما از سوی دولت حمایت نمی‌شود به خاطر درآمدزایی بسیار بالای این سازمان است که یک میلیاردُم آن بودجه کلان صرف تولید برنامه پرمحتوا نمی‌شود.
آقای وزیر کاش از خودت می‌پرسیدی فرق صدا و سیمای ایران با تلویزیون های سایر نقاط جهان در چیست؟
مگر تلویزیون های بخش خصوصی از دولت پول دریافت می‌کنند؟
آنها دستشان در جیب خودشان است و صدا و سیمای ایران هم اگر ادعای شما واقعا درست باشد و بودجه ای به آن ندهند باز حاشیه امنیت دارد زیرا قطعا اگر به مشکل بخورد چون زیر مجموعه دولت است از همانجا حمایت می‌شود لذا اگر مسئولین شریف و شیر پاک خورده ای در آن سازمان بودند قطعا باید با حق پخش باشگاه ها موافقت می‌کردند اما نمی‌کنند چون دلار گران است و تبدیل ریال به دلار باید جوری باشد که بتوانند در بلاد کفر راحت زندگی کنند!!
آقای سجادی این سازمان عریض و طویل درآمد بسیار هنگفتی دارد آنقدر زیاد که هوش از سرتان می‌پرد و درست هنگام پخش فوتبال بخش عمده ای از درآمد نجومی حاصل می‌شود چرا نباید سهم باشگاه ها را بدهد؟
گیریم حرف شما درست باشد و صدا و سیما بودجه ای از دولت نگیرد اما با درآمد حاصل از تبلیغاتش می‌تواند یک کشور را اداره کند تلویزیون های سراسر دنیا چطور می‌توانند از تبلیغاتشان حق پخش باشگاه ها را پرداخت کنند اما صدا و سیمای ایران با قلدری فقط می‌خواهد بدوشد به جیب بزند؟
البته به شما حق می‌دهیم در این جدال طرف صدا و سیما را بگیرید همینکه این سازمان اکنون از تمام توان و ظرفیتش برای تخریب مهدی تاج استفاده می‌کند تا گزینه مد نظر خودشان روی آن صندلی بنشیند درس عبرتی است برای شما که با این سازمان در نیفتید اگر صندلی و سمت تان را دوست دارید!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27194

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.