وزارت ورزش پرسپولیس را نگه می دارد یا استقلال را؟ | آوای استقلال
1

وزارت ورزش پرسپولیس را نگه می دارد یا استقلال را؟

  • کد خبر : 18215
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
وزارت ورزش پرسپولیس را نگه می دارد یا استقلال را؟
به نظر می‌رسد یکی از باشگاه های پرسپولیس و استقلال باید واگذار شود.

به گزارش آوای استقلال، مرور مصاحبه مدیرعامل باشگاه استقلال حاوی نکات جالبی است. مصطفی آجورلو در آخرین اظهار نظری که داشته صراحتا تاکید کرد ممکن است یکی از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به شکل موقت به وزارت اقتصاد واگذار شود.

گویا با تاکید و دستور صریح رییس جمهور، بحث خصوصی سازی و واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بورس باید تحت هر شرایطی صورت بگیرد و برهمین اساس وزرای چند وزارتخانه به طور جدی در حال انجام مراحل و مقدمات آن هستند.

به نظر می رسد قرار است تا تاریخ ۳۰ دی سهام دو تیم روی تابلوی بورس قرار بگیرد که در این صورت اتفاق بزرگی در ورزش و فوتبال ایران رقم می خورد.

اما گفته می شود موانعی در راه این کار وجود دارد و به همین دلیل با پیشبینی های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و دو باشگاه، قرار است یکی از باشگاه ها به صورت موقت در اختیار وزارت ورزش باقی مانده و تیم دیگر به وزارت اقتصاد و دارایی واگذار شود تا این موانع برطرف شود.

حالا باید دید درنهایت وزارت ورزش کدام یک از دو باشگاه ها را نگه داشته و کدام باشگاه را در اختیار وزارتخانه دیگری قرار خواهد داد اما درنهایت این اتفاق رخ می دهد و احتمال دارد این واگذاری ها به شکل تعاونی یا بلوکی صورت پذیرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18215

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.