وریا و نادری؛ تمرین ویژه غایبین استقلال | آوای استقلال
2

وریا و نادری؛ تمرین ویژه غایبین استقلال

  • کد خبر : 8659
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
وریا و نادری؛ تمرین ویژه غایبین استقلال
وریا غفوری و محمد نادری به همراه آرش داجلیری و سینا خادمپور که در بازی با سایپا غایب هستند، مشغول تمرین شدند.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در دیدار برگشت خود مقابل سایپا، در استادیوم دستگردی به مصاف حریف خود می رود. آبی پوشان برای این دیدار، هر دو بازیکن اصلی خود در دو سمت چپ و راست را در اختیار ندارند و از بازیکنان جانشین استفاده می کنند.

وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان که یک نیمه و در بازی با پدیده برای تیمش به میدان رفت، دچار آسیب دیدگی شد و در بین دو نیمه جایش را به موسوی داد. او سه بازی گذشته تیمش برابر گل گهر، آلومینیوم و تراکتور را از دست داد و امروز نیز مقابل سایپا غایب است.

با این وجود، غفوری به همراه بازیکنان اصلی استقلال راهی استادیوم دستگردی شد و به انجام تمرینات ویژه مشغول شد. البته وریا در این تمرین تنها نبود. محمد نادری مدافع چپ آبی ها که به دلیل سه کارته شدن و محرومیت نمی تواند تیمش را در بازی امروز همراهی کند، به همراه غفوری کارهای تمرینی و گرم کردن را انجام داد.

آرش داجلیری مدافع جوان استقلالی ها در کنار سینا خادمپور که در لیست استقلال برای بازی با سایپا حضور ندارند، در کنار غفوری و نادری چهار بازیکنی بودند که جدا از بازیکنان اصلی به گرم کردن و تمرینات ویژه مشغول شدند. بازیکنان غایب استقلال به دلیل مشکل زمین تمرین، پیش از بازیکنان اصلی به دستگردی آمدند و تمرینات خود را پشت سر گذاشتند.

استقلال روز پنج شنبه و در دیداری بسیار حساس و سرنوشت ساز از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، به مصاف پرسپولیس می رود. مجیدی برای اینکه بازیکنانش تا آن دیدار شرایط بدنی خوبی داشته باشند، از بازیکنان غایبش در مصاف با سایپا خواسته است تا امروز نیز مشغول تمرین شوند و برای شهرآورد آخر هفته آماده شوند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=8659

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.