ورمزیار: گرفتن وام درآمدزایی نیست | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

ورمزیار: گرفتن وام درآمدزایی نیست

  • کد خبر : 33120
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
ورمزیار: گرفتن وام درآمدزایی نیست
پیشکسوت استقلال: از این  پس هر کس ادعای استقلال بودن دارد حاشیه‌سازی نکند و فقط ساکت بماند.

به گزارش آوای استقلال، صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: اینکه مدیرعامل سابق استقلال در تلویزیون حرف‌هایی‌ را بر زبان می‌آورد و اسنادی را رو می‌کند به صلاح تیم استقلال نیست.
وی افزود: من از مدیر عامل سابق استقلال یک  پرسش دارم و آن این است که چرا همان زمانی که حسین قربانزاده به وی پیامک داد آنها را منتشر نکرد تا هواداران از آن باخبر شوند؟ به نظر من اگر این افشاگری در آن برهه زمانی صورت می‌گرفت شرایط استقلال بهتر می‌شد.
جدیدا بعضی ها تا زمانی که در تیم هستند سکوت می کنند که مبادا منافعشان را خطری تهدید کند و از لحظه خروجشان مدام در تلویزیون و رادیو و رسانه ها در حال افشاگری هستند. نمی دانم از استقلال چه می خواهند؟
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به نظر من حاشیه سازی برای استقلال سم است. هیچ کس نباید و حق ندارد تیم را به حاشیه بکشد. سکوت باید صورت بگیرد تا آرامش برقرار شود.

🔹ورمزیار تصریح کرد: اینکه مدیری برای استقلال وام چند میلیاردی دریافت کند درآمدزایی نام ندارد! این کار یعنی بدهی دیگری به بدهی‌های استقلال اضافه شود. به نظر من این کار نه تنها خوب نیست بلکه منفی است. باید گفت وقتی به درستی نمی توانید خدمت کنید و کارنامه سیاهتان مشخص است چرا ساکت نمی مانید؟ هوادار با هیچ احدی شوخی ندارد پس شما که مرهم زخمشان نیستید لطفا نمک روی زخم نباشید.
وی  تاکید کرد: به عنوان مثال باشگاه استقلال ورزشگاه مرغوبکار را در رهن بانک قرار دهید یعنی بانک می‌تواند آن را بفروشد! نکته جالب این است که در تلویزیون می‌آیند و ادعا می‌کنند می‌توانند ۲۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی کنند پس چرا آن زمان که حضور داشتند نتوانستند این درآمدزایی را انجام بدهند؟
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال دربی را در پیش دارد و اجازه بدهند تیم در مسیری قرار بگیرد که بتواند این مسابقه بزرگ را با برتری پشت سر بگذارد. از این  پس هر کس ادعای استقلال بودن دارد حاشیه‌سازی نکند و فقط ساکت بماند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33120

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.