ورمزیار: نبود مهدی‌پور به استقلال ضربه نمی‌زند/ مقابل آلومینیوم محکوم به پیروزی هستیم | آوای استقلال
0

ورمزیار: نبود مهدی‌پور به استقلال ضربه نمی‌زند/ مقابل آلومینیوم محکوم به پیروزی هستیم

  • کد خبر : 38237
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
ورمزیار: نبود مهدی‌پور به استقلال ضربه نمی‌زند/ مقابل آلومینیوم محکوم به پیروزی هستیم
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: خوشبختانه در نیمکت جایگزین‌های خوبی داریم که می‌توانند جای مهدی‌پور را پر کنند و نبود مهدی‌پور در ترکیب استقلال ضربه‌ای به تیم وارد نمی‌کند.

به گزارش آوای استقلال، در خصوص تساوی استقلال برابر مس‌رفسنجان اظهار داشت: متاسفانه در زمان بدی ۳ امتیاز را دست دادیم و در خانه نتوانستیم هواداران را خوشحال کنیم. اما خوشبختانه بازی خوبی را انجام دادیم و من از این بابت خوشحالم و شک ندارم این‌طور بازی کردن می‌تواند استقلال را به قهرمانی برساند. امیدوارم تیم در بازی امروز بتواند بهترین نتیجه را کسب کند و امتیاز از دست رفته این بازی را جبران کند.

وی در مورد نقاط قوت استقلال در بازی مقابل مس گفت: جلال‌الدین ماشاریپوف خیلی خوب بازی کرد و همه دستورات کادرفنی را انجام داد. به نظر من باید بیشتر به میلاد فخرالدینی فضا بدهیم تا بتواند توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد.

پیشکسوت استقلال درباره مصدومیت مهدی‌ مهدی‌پور در بازی مقابل مس‌رفسنجان، عنوان کرد: همه ما پیشکسوتان و هواداران تیم باید از او تشکر کنیم که با جان دل بازی کرد و همه می‌دانیم چه مهره تاثیرگذاری را از دست دادیم. خوشبختانه در نیمکت جایگزین‌های خوبی داریم که می‌توانند جای مهدی‌پور را پر کنند. نبود مهدی‌پور در ترکیب استقلال ضربه‌ای به تیم وارد نمی‌کند.

ورمزیار در خصوص گل‌زنی گوستاوو بلانکو، یادآور شد: وقتی که تیم هجومی بازی می‌کند. قطعا شانس مهاجمین ما برای گل زدن بالا می‌رود و در بازی شاهد بودیم که این بازیکن توانست با یک ضربه سر دروازه مس‌رفسنجان را به خوبی باز کند. شک ندارم او در آینده جزو ستاره‌های تیم می‌شود و همه مدافعان تیم‌های لیگ برتری از این بازیکن بترسند.

وی در پایان در خصوص مصاف استقلال مقابل آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: استقلال در این بازی محکوم به پیروزی است و باید ۳ امتیاز این بازی را به دست بیاوریم. در غیر این صورت امکان دارد صدرنشینی را از دست بدهیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=38237

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.