ورمزیار: مجیدی باید زودتر زوج ایده‌آل خط حمله استقلال را پیدا کند/ پیروزی مقابل سپاهان گامی مهم در راه قهرمانی است | آوای استقلال
3

ورمزیار: مجیدی باید زودتر زوج ایده‌آل خط حمله استقلال را پیدا کند/ پیروزی مقابل سپاهان گامی مهم در راه قهرمانی است

  • کد خبر : 17782
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
ورمزیار: مجیدی باید زودتر زوج ایده‌آل خط حمله استقلال را پیدا کند/ پیروزی مقابل سپاهان گامی مهم در راه قهرمانی است
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: کادر فنی استقلال می‌دانست مدافعان پیکان میانگین قدی بالایی ندارند و روی ضربات ایستگاهی و ارسال‌ها آسیب پذیر هستند و از همین راه به دو گل رسیدیم.

به گزارش آوای استقلال، صادق ورمزیار در خصوص پیروزی استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: پیروزی در این بازی از لحاظ کسب سه امتیاز و بهبود شرایط جدولی با توجه به تساوی پرسپولیس، برای ما ارزش بسیار زیادی داشت. برتری ۳ گله مقابل پیکان از لحاظ روحی روانی برای شاگردان مجیدی بسیار مهم است و می‌تواند آن‌ها را برای دیدار با سپاهان در سطح بالایی نگه دارد.

وی درباره جریان بازی و سبک فوتبال استقلال گفت: مالکیت توپ در بیشتر دقایق در اختیار ما بود، اما نتوانستیم خیلی از این برتری استفاده کنیم. کادر فنی استقلال به خوبی پیکان را آنالیز کرده بود و می‌دانست مدافعان این تیم میانگین قدی بالایی ندارند و روی ضربات ایستگاهی و ارسال‌ها آسیب‌پذیر هستند و از همین راه به دو گل رسیدیم، اما با وجود مالکیت بالا نتوانستیم با پاس‌های عمقی و کار کردن در عرض زمین خطرساز شویم. در این دیدار جای خالی رضا آذری و بازیسازی او به چشم آمد.

*وقتی برای بازیکنان خارجی هزینه می‌کنیم باید خیلی بهتر باشند

پیشکسوت استقلال در رابطه با عملکرد بازیکنان خارجی این تیم عنوان کرد: وقتی برای بازیکنان خارجی هزینه می‌کنیم و آن‌ها را با دلار جذب می‌کنیم باید خیلی بهتر باشند و بتوانند کار را برای تیم در بیاورد پس آن‌ها هنوز موفق نبوده‌اند. این وضعیت شاید به دلیل جابجایی زیاد بازیکنان در ترکیب است، اما در مجموع خارجی‌های استقلال راضی‌کننده ظاهر شده‌اند.

وی ادامه داد: به طور کلی در خط حمله جابه‌جایی‌های زیادی در این هفته‌ها شاهد بوده‌ایم. ژستد، یامگا، مطهری، قاسمی‌نژاد، آزادی و حسین‌زاده مدام در خط حمله جابه‌جا شده‌اند و مجیدی باید زودتر زوج ثابت و ایده‌آل خود در خط حمله را پیدا کند.

*مدافعان استقلال در ضربات ایستگاهی و نفوذ از جناحین خوب عمل کردند
مدافع اسبق آبی‌پوشان پایتخت در خصوص عملکرد خوب خط دفاع این تیم افزود: حضور دانشگر و بازی‌های خوب او باعث شده خط دفاع استقلال عملکرد مطلوبی داشته باشد. با وجود اینکه مرادمند مقابل پیکان غایب بود، اما عملکرد خوبی داشتیم و مدافعان تیم در ضربات ایستگاهی و نفوذ از جناحین خوب عمل کردند.

صادق ورمزیار در پایان درباره دیدار هفته بعد استقلال با سپاهان و اهمیت این مسابقه ۶ امتیازی خاطرنشان کرد: سپاهان در این سال‌ها تیمی شایسته و از مدعیان کسب عنوان قهرمانی بوده است، کادر فنی استقلال باید با آنالیز کامل و یافتن نقاط قوت و ضعف خود و حریف پا به این دیدار بگذارد و با یک پیروزی ۶ امتیازی به راه خود برای رسیدن به عنوان قهرمانی ادامه دهد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=17782

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.