ورمزیار: استقلال در بازی با نساجی به روزهای خوبش برگشت | آوای استقلال
0

ورمزیار: استقلال در بازی با نساجی به روزهای خوبش برگشت

  • کد خبر : 34868
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
ورمزیار: استقلال در بازی با نساجی به روزهای خوبش برگشت
پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

به گزارش آوای استقلال، صادق ورمزیار خصوص دربی شماره ۱۰۲ پایتخت و تساوی دو تیم در این دیدار اظهار داشت: من از لحاظ فنی این بازی را در سطح بالایی ندیدم و دو تیم عملکردی محتاطانه در این بازی داشتند و بیشتر برای گل نخوردن و نباختن وارد زمین شده بودند. توپ‌های آنچنانی روی دروازه دو تیم نیامد و تعداد فرصت‌های گل که در طول ۹۰ دقیقه از طرف دو تیم شکل گرفت به عدد ۵ هم نمی‌رسد. به نظرم نتیجه تساوی در این بازی عادلانه بود و حتی می‌توانست این بازی با نتیجه صفر – صفر به پایان برسد ولی هرکدام از تیم‌ها به شکلی توانستند گل بزنند و باز جای شکرش باقی است که تماشاگرانی که برای دیدن بازی به ورزشگاه رفتند حداقل ۲ گل دیدند و دست خالی به خانه بر نگشتند. به طور کلی دربی جذابی از لحاظ فنی شاهد نبودیم.

وی افزود: این بازی بیشتر تحت تاثیر حواشی پیرامونی کنار زمین و نیمکت‌ها و اتفاقات غیر فنی بود. اعتراض‌های بیش از حد به داور مسابقه و چندین و چند بار قطع شدن بازی برای بازبینی صحنه‌ها توسط VAR به ریتم فنی مسابقه ضربه زد. به نظرم اگر VAR در دربی نبود بازی قشنگ‌تری را شاهد بودیم و ممکن بود حتی پرگل‌تر از این هم باشد. من در مورد تصمیمات داور مسابقه نظر نمی‌دهم و آن را به کارشناسان واگذار می‌کنم ولی VAR از لحاظ فنی به دربی ضربه بدی زد.

پیشکسوت استقلال در خصوص تقابل این تیم با نساجی مازندران گفت: استقلال در شرایط سختی با نساجی بازی کرد و چند بازی سنگین را پشت سر گذاشته بود و چندین مصدوم هم داشت و با دست بسته راهی این مسابقه شد ولی عملکرد قابل قبولی داشت. سه تساوی پیاپی باعث شده بود استقلال کمی از شرایط آرمانی فاصله بگیرد و خطر از دست رفتن صدر جدول را حس کند ولی با این برتری به روزهای خوبش برگشت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34868

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.