ورمزیار: استقلال برای قهرمانی به آرامش نیاز دارد | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

ورمزیار: استقلال برای قهرمانی به آرامش نیاز دارد

  • کد خبر : 36653
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
ورمزیار: استقلال برای قهرمانی به آرامش نیاز دارد
پیشکسوت استقلال معتقد است که استقلال برای قهرمان شدن به آرامش احتیاج دارد.

به گزارش آوای استقلال، صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: این تیم توان این را دارد این تیم در نیم فصل دوم نیز همچون نیمه اول لیگ تیمی پرقدرت و مدعی باشد تیمی که با شایستگی توانست رتبه اول جدول را به خود اختصاص دهد.
وی افزود: استقلال بیش از هر چیز دیگری به به آرامش نیاز دارد، این آرامش می‌تواند از طریق مدیریت به تیم منتقل شود یا از طریق کادر فنی و صد البته هواداران استقلال،  این‌ها سه ضلع موفقیت استقلال می‌‌توانند باشند و هر سه ضلع باید کمک کنند تا آنچه شایسته نام استقلال است حاصل شود.
پیشکسوت استقلال خاطر‌نشان کرد: استقلال دو بازیکن خوب را جذب کرد، ماشاریپوف حلقه گمشده آبی‌پوشان در نیم فصل اول بود و سیلوا در پستی است که نقطه پاشیل استقلال بود، این دو نفر می‌توانند در نیم فصل دوم در راه رسیدن به موفقیت به تیم کمک کنند.
ورمزیار تصریح کرد: استقلال باز هم به بازیکن نیاز دارد اما باید یک نکته مهم را در نظر داشت و آن این است که بر اساس داشته‌های خود بازیکن جذب کند، اینکه بازیکن بگیرد و سال آینده پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته شود و با محرومیت روبرو شود به دردسرهای تیم می‌افزاید.
وی تاکید کرد: بازی با نفت آبادان از اهمیت زیادی برخوردار است، شوک اول می‌تواند اثرات مثبت زیادی را به همراه داشته باشد و کمک کند تا با شرایط روحی و  روانی بهتری بازی‌های آینده را دنبال کرد.سه امتیاز این بازی کمک زیادی به استقلال می‌تواند کند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال به دلیل محرومیت نمی‌تواند از وجود هوادارانش در بازی با نفت آبادان استفاده کند اگرچه این موضوع اتفاق ناخوشایندی است اما آبی‌ها این توانایی را دارند در غیاب هواداران خود برنده از زمین خارج شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=36653

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.