ورزشگاه‌های ایران زیر ذره‌بین ۱۰ نماینده AFC | آوای استقلال
1

ورزشگاه‌های ایران زیر ذره‌بین ۱۰ نماینده AFC

  • کد خبر : 15799
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
ورزشگاه‌های ایران زیر ذره‌بین ۱۰ نماینده AFC
نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بازدید ورزشگاه امام رضا، امروز در اصفهان شرایط دو ورزشگاه نقش جهان و فولادشهر را ارزیابی می‌کنند.

به گزارش آوای استقلال، ایران یکی از کشورهایی است که در کنار قطر، هند و عربستان برای میزبانی از مسابقات جام ملت های آسیای ۲۰۲۷ نامزد شده و در همین راستا مسئولان فدراسیون ۱۷ ورزشگاه را برای میزبانی از این مسابقات به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده اند.

حالا و در فاصله ۵ سال مانده تا شروع مسابقات مقدمات تعیین میزبان آغاز شده و امروز نیز در همین راستا امکانات دو ورزشگاه فولادشهر و نقش جهان توسط نمایندگان AFC مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا که متشکل از ۱۰ عضو تخصصی هستند و در زمینه‌های مختلف نظیر شرایط بلیت فروشی، شرایط چمن، شرایط سکوها و …. دیدگاه‌های کارشناسی خود را برای ارائه به مدیران AFC ثبت می‌کنند، ساعتی پیش در همین راستا به همراه سهیل مهدی و کسرایی و دو عضو دیگر فدراسیون و البته همراهی مسولان باشگاه ذوب آهن پس از بازدید ورزشگاه فولادشهر عازم ورزشگاه ملت شدند تا امکانات محل تمرین سبزپوشان اصفهانی نیز مورد بازدید قرار بگیرد. پس از بازدید کلیه بخش های مورد نیاز باشگاه ذوب آهن، بررسی نقش جهان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

البته که این رقابتی سخت برای ایران خواهد بود که مشخص است در مقایسه با قطر و عربستان و همینطور هند که در چند سال گذشته سرمایه گذاری زیادی روی فوتبال خود و زیرساخت‌هایش انجام داده است، کار بسیار سختی برای گرفتن میزبانی از رقابت های جام ملت های آسیای ۲۰۲۷ دارد.

گفتنی است مسئولان AFC پس از بررسی شرایط دو ورزشگاه فولادشهر و نقش جهان عازم تبریز خواهند شد تا شرایط ورزشگاه یادگار امام این شهر را نیز مورد کنکاش قرار بدهند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=15799

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.