هیس!‌ غیر پرسپولیسی ها حرف نمی زنند! | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

هیس!‌ غیر پرسپولیسی ها حرف نمی زنند!

  • کد خبر : 33944
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
هیس!‌ غیر پرسپولیسی ها حرف نمی زنند!
این چه لیگ و چه فوتبالی است؟ چه قانونی، چه لیگ حرفه ای است که در آن حق اعتراض ندارید؟ اجازه دفاع از حق و حقوق را ندارید؟ نباید به ظلم و تبانی و فساد معترض شد؟

به گزارش آوای استقلال، مقابل چشم آن همه آدم و آنهمه دوربین و آنهمه هوادار، داوران به راحتی و اعتماد کامل از این که مورد حمایت کمیته داوران هستند، علیه همه تیم ها به نفع تیم سرخ پوش تهرانی، سوت می زنند گویا کسر چهار امتیاز از سپاهان به نفع پرسپولیس، باعث نشده این تیم با اختلاف در صدر جدول بنشیند لذا داوران نه تنها وجدان شان را پاره می کنند تا سکوی پرتاب سرخ ها شوند بلکه انتظار دارند مربیان، بازیکنان و هواداران هم کور و لال شوند نه ببینند و نه حرف بزنند تا آقایان راحت شانه شوند برای بر صدر نشستن پرسپولیس!
جواد نکونام یک جمله گفت: خسته شدم از این داوری ها آقایان با وقاحت حکم به محرومیت می دهند!
کمیته داوران چقدر می تواند هوچی گر باشد که انتظار دارد داوران رنگی سوت بزنند، زحمات تیم ها را بی ثمر کنند…بعد حق اعتراض هم نداشته باشند؟
در کجای دین و اخلاق و شرافت گفته شده در برابر ظلم سکوت کنید که حالا کمیته انضباطی این رویه دیکتاتوری را پیش گرفته است و انتظار دارد زحمت همه تیم‌ها را نادیده بگیرند و همه سکوت کنند و هر که اعتراض کند، محروم شود تا پس از آن دیگر کسی جرات اعتراض نداشته باشد!
کمیته انضباطی چرا به تخلفات کمیته داوران ورود نمی کند؟
بله متوجه شدیم همه رفقا و شرکای هم هستند!
داوران تخلف می کنند و پشت شان به کمیته داوران گرم است، کمیته داوران پشتش به کمیته انضباطی، کمیته انضباطی پشتش به فدراسیون…
بیچاره تیم ها که اسیر این حکومت خود مختار کمیته داوران و کمیته انضباطی شده اند!
جواد نکونام را محروم می کنند تا پای استقلال را ببندند اگر غیر از این است پس چطور حکم های دیگر به صورت تعلیقی است و سریعا نیز تعلیقی بودنش اعلام می شود که فرد خاطی بداند می تواند تیمش را همراهی کند اما در خصوص نکونام رویه اینطور نیست؟!
چطور وقتی یحیی گل محمدی دهان باز می کند و زمین و زمان را مورد عنایت قرار می دهد کمیته انضباطی نادیده می‌گیرد و اگر فضای هواداری فشار بیاورند، یک جلسه تعلیقی برایش می نویسند و بعد هم مشمول زمان می شود و از یاد می رود و باز دفعات بعد همینطور تعلیقی، تعلیقی…
شرم نمی کنید از اینهمه ظلم و تبعیض آشکار؟
شرم نمی کنید از اینهمه فساد و تبانی؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33944

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.