«هواداران وفادار» سندی که برای همیشه به‌نام استقلال خورد | آوای استقلال
1
آبی‌ها چند رکورد را به‌نام خود ثبت کردند

«هواداران وفادار» سندی که برای همیشه به‌نام استقلال خورد

  • کد خبر : 23467
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
«هواداران وفادار» سندی که برای همیشه به‌نام استقلال خورد
«هواداران وفادار». این لقبی است که از چند سال پیش به هواداران استقلال داده شد.

به گزارش آوای استقلال، هشت سال دوری از جام طلایی قهرمانی باعث شد تا هواداران تیم رقیب به حالت طعنه این لقب را به هواداران استقلال بدهند؛ اما هواداران پرشور استقلال مزد صبر خود را گرفتند و در فصل بیست و یکم سه هفته مانده به پایان فصل طعم شیرین قهرمانی را چشیدند تا این بار سربلند خودشان بگویند ما همان هواداران وفادار هستیم.
در فصلی که فرهاد مجیدی به‌عنوان محبوب‌ترین استقلالی سرمربی تیم استقلال شد؛ این تیم با ثبت چند رکورد (تا این لحظه) به سکوی قهرمانی رسید و در پایان بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان قرار است قهرمانی را با همین هواداران پرشور جشن بگیرد. فصل دوازدهم آخرین فصلی بود که تیم استقلال جام را از نزدیک لمس کرد و بعد از آن هر بار به یک دلیل از رسیدن به جام قهرمانی باز ماند؛ البته استقلالی‌ها معتقد بودند عواملی بیرون زمین باعث می‌شوند یک تیم خاص طی سال‌های متوالی جام قهرمانی را لمس کند و همین نکته تنها دلیل آزاردهنده هواداران طی سال‌های نام برده شده است؛ اما در فصل جاری اتفاقات بیرون مستطیل سبز به زعم آنها جای خود را به رقابت در داخل زمین داد.
حالا استقلال در قامت یک تیم قهرمان خودش را در صدر جدول می‌بیند و هواداران وفادارش سینه را ستبر کرده و با صدای بلند فریاد می‌زنند ما همان هوادارانی هستیم که با صبر و حوصله امروز تیم خود را در صدر جدول می‌بینیم و بزودی روی سکوی قهرمانی خواهیم دید. از این به بعد اما همین هواداران توقع‌شان از فرهاد و بازیکنان استقلال بیشتر می‌شود و توقع دارند این قهرمانی تداوم داشته باشد. این روزها در فضای مجازی هم خبرهایی است. هواداران استقلال انتقام فصول گذشته را از تیم رقیب می‌گیرند و بازار کری داغ است، این روزها فرمانروای سرزمین آبی آنها فرهاد مجیدی است و همه چیز به نفع فرهاد و شاگردانش پیش می‌رود؛ شاید بزرگترین دغدغه تماشاگران استقلال این است که رکورد نباختن و امتیاز بالای هفتاد به نفع استقلال ثبت نشود. توصیه همه پیشکسوتان استقلال به بازیکنان این تیم کنار گذاشتن غرور کاذب و فکر کردن به افتخاراتی است که کلکسیون این تیم را کامل‌تر می‌کند.
استقلال امروز با تیم آلومینیوم بازی دارد؛ تیمی که سرمربی آن مهدی رحمتی است (کاپیتان سابق استقلال). این بازی از چند بعد دیدنی خواهد شد و اگر فرهاد بتواند مچ همبازی سابقش را بخواباند باز هم شادی دیگری به جمع استقلالی‌ها می‌آورد و هواداران وفادارش را خوشحال‌تر می‌کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=23467

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.