هواداران سکوت نخواهند کرد! | آوای استقلال
2
انتخاب مدیر منفور و ناکارآمد سابق به عنوان عضو هیات مدیره جدید استقلال توسط وزارت ورزش؛

هواداران سکوت نخواهند کرد!

  • کد خبر : 32569
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
هواداران سکوت نخواهند کرد!
طی چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر حضور مجدد مدیری ناکارآمد که امتحان‌اش را در استقلال پس داده و نمره مردودی گرفته است و امروز استقلال چوب بی تدبیری مدیریتی اش را می خورد به گوش می رسد!

به گزارش آوای استقلال، مدیری که در زمان حضور روی صندلی مدیریت استقلال این تیم را با چالش های زیادی رو به رو کرد، از اختلاف با سرمربی وقت تیم و مذاکره با مربیان دیگر به علت بر هم زدن آرامش و تمرکز سر مربی گرفته تا عدم پرداخت مطالبات، چند برابر کردن مبلغ قرارداد بازیکنان درجه چندم، وعده بازگرداندن استراماچونی در آستانه فینال جام حذفی و ایجاد حواشی که منجر به از دست رفتن قهرمانی حذفی شد…
گفته می شود این مدیر سوخته با برگزاری جلسات متعدد در پی بازگشت به استقلال است و گمان می برد می تواند با رایزنی و حضور در هیئت مدیره، بار دیگر خود را روی صندلی مدیریت استقلال ببیند.
جناب آقای کیومرث هاشمی سرپرست محترم وزارت ورزش، بر این باور هستیم که آزموده را آزمودن خطاست. جای افرادی که به خاطر دیده شدن، مربی جوان تیم اش را وارد دعوایی نا خواسته می کند که نتیجه آن از دست دادن لیگ و قهرمانی حذفی می شود، نیست.
نمی دانیم چرا وزارت ورزش از انتخاب های اشتباه و انتصاب مدیران ناکارآمد برای استقلال، دست نمی کشد آیا حضور برخی افراد بی کفایت به خاطر سد سازی در مسیر استقلال نیست؟
امیدواریم که خبر بازگشت احمد سعادتمند در حد شایعه باقی بماند در غیر این صورت مهر تاییدی می شود بر روی تمام پرونده هایی که وزارت ورزش از سوی هواداران  متهم شده است به تضعیف استقلال.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32569

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.