هواداران استقلال رابا لیگ قهرمانان هوایی نکنید | آوای استقلال
4
هیچکس در کل فدراسیون برای ما فرش قرمز پهن نکرده

هواداران استقلال رابا لیگ قهرمانان هوایی نکنید

  • کد خبر : 27743
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۳۶
هواداران استقلال رابا لیگ قهرمانان هوایی نکنید
طی روزهای گذشته شایعاتی پیرامون حل شدن مشکل استقلال بابت حضور در لیگ قهرمانان مطرح شد و برخی از مقامات باشگاه هم در این رابطه مصاحبه‌های امیدوارکننده‌ای انجام دادند.

به گزارش آوای استقلال، واقعیت امر این است که بازگشت به لیگ قهرمانان اتفاق فوق العاده خوشایندی برای استقلال محسوب می شود چون دوباره می توانیم پر افتخار ترین تیم ایرانی آسیا را در عالی ترین رقابت های باشگاهی قاره کهن تماشا کنیم ولی واقعیت امر این است که نباید در این رابطه امید بیخودی یا حداقل بیشتر از حد تصور به هواداران استقلال داده شود و این وظیفه بسیار بزرگی است که روی دوش کادر مدیریت باشگاه قرار دارد.

بازرسی های دقیق

باید بپذیریم دورانی که با ارائه اطلاعات نادرست و در واقع استفاده از روابط مدیران فوتبال ایران می توانستیم نمایندگان باشگاهی خودمان را به لیگ قهرمانان بفرستیم ،دیگر تمام شده و کنفدراسیون فوتبال آسیا که زمانی به واسطه پرطرفدار بودن تیم های ایرانی روی خیلی مسائل چشم خود را می بست حالا دیگر برای ما فرش قرمز پهن نمی کند .همانطور که در مورد سایر تیم‌های باشگاهی هم چنین رفتاری را دارد و همه دیدند نمایندگان امارات عربستان چین و حتی کره جنوبی نیز فصل گذشته به واسطه احراز نکردن شرایط حرفه ای از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند بنابراین اوضاع اصلاً اینگونه نیست که تصور کنیم همه چیز حل شده است. پس از اتفاقاتی که پارسال رخ داد حالا کنفدراسیون با سختگیری بیشتری کار را دنبال می‌کند و حتماً باید شرایط مورد نظر را داشته باشیم تا به لیگ قهرمانان برویم.

حرکات تبلیغاتی

به نظر می‌رسد بخشی از مصاحبه هایی که گروهی از مسئولان باشگاه استقلال در مورد لیگ قهرمانان آسیا میگویند، در واقع نظر شخصی آنها بوده و یا اینکه ناشی از خوش‌بینی آنها بابت بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا است ولی واقعیت امر قطعاً چیز دیگری تلقی می شود .واقعیت این است که بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی برای پیگیری وضعیت وارد ایران می‌شوند ولی ورود آنها به منزله حل شدن مشکل استقلال و بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان نخواهد بود. تا وقتی بحث های مهمی همچون: مالیات، مالکیت و همچنین تسویه حساب با طلبکاران داخلی و خارجی مشخص نشود، مطمئن باشید استقلال و هیچ تیم ایرانی به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا نخواهند کرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27743

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.